3576
Sök

Porsche Panamera på svensk motorväg

42 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
Hej! Idag när jag körde ifrån jobbet såg jag en konstig bil i backspelegen, men när den kom närmre kände jag igen dragen på den. De va den nya Porsche Panamera som körde om mig. Tror de va ute och testkörde den, satan vad snygg den är. Fick ingen bra bild har piss kamera på mobilen. Jag som själv gillar Porsche tycker att de verkar ha lyckats med denna bil iaf! Vi får se hur den blir, tror den har premiär till sommaren.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/78495/570601_ywxvwp.jpg

Having a fast VOLVO is like coming out of the closet You might surprise people, but you're still gay.

Teddan
2 495 Inlägg
950 Inlägg
15 februari 2009
I Arjeplog kryllar det med dem just nu.
Som Porscheentusiast är jag inte så förtjust i den. Formen påminner mig mest om en Rover SD1 3500, vilket jag inte ser som något positivt. I det segmentet hade jag nog valt en Bentley istället, vilket ju även tillhör Porsche numera.

741 Inlägg
15 februari 2009
den verkar va jävligt het.

42 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
Dansken- skrev:
I Arjeplog kryllar det med dem just nu.
Som Porscheentusiast är jag inte så förtjust i den. Formen påminner mig mest om en Rover SD1 3500, vilket jag inte ser som något positivt. I det segmentet hade jag nog valt en Bentley istället, vilket ju även tillhör Porsche numera.

Jag har har hört folk säga detsamma faktiskt, i fredags hade vi en diskussion om detta, han som hade Porsche sa att han gillade inte den, den spårade ur lite i form, jag som är lite yngre inte av den Old school tycker den ser bra ut. De är nog en sådan bil som man gillar, eller så gillar man inte den alls. Du ser ut att ha en fin Porsche, ska kolla in den smile

Having a fast VOLVO is like coming out of the closet You might surprise people, but you're still gay.

Hojmek
748 Inlägg
15 februari 2009
Har mött en massa porschar upp mot umeå vet dock inte om de är sånna dom körde då smile

Allmänt envis
12 512 Inlägg
15 februari 2009
Tror den blir snygg i slutändan, lyckades de med klumpen Cayenne får de nog en liten sedan snygg. Kul att den nått Sverige iaf wink

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Random Hero
4 047 Inlägg
15 februari 2009
fyra dörrar o porsche är inte rätt
Senast redigerat av DusanMandick (15 februari 2009)

Dog food lid. Backwards

Mästare
2 947 Inlägg
15 februari 2009
Den ska ju tydligen komma att se ut såhär:
http://www.seriouswheels.com/pics-2010/nopq/2010-Porsche-Panamera-Turbo-Side-1600x1200.jpg

Då tycker jag att det den här bilden är snyggare:
http://www.upscaleswagger.com/wp-content/uploads/2008/09/20051028_porsche_panamera.jpg

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

950 Inlägg
15 februari 2009
Finns mycket information om Panamera på Porsches hemsida:

www.porsche.de

100% ninja
342 Inlägg
15 februari 2009
finns nog ingen fulare porsche än denna. 914/6 blir som en isprinsesa i jämförelse. hoppas ingen köper denna bilen, då det kommer efter ett tag stå och klia sig i skallen och undra:, "vad fan tänkte jag?"

Fear Nothing Risk Everything. I know violence isn't the right answer, i got it wrong on purpose.

42 Inlägg
15 februari 2009
Trådstartare
Jag gillar bilen iaf! Såg bilder på inredningen på www.di.se riktigt snygg är den. smile Alla kan inte tycka om den.

906 Inlägg
15 februari 2009
fy fan vad ful, ruskig verkligen

=)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
15 februari 2009
TeedasT skrev:
finns nog ingen fulare porsche än denna. 914/6 blir som en isprinsesa i jämförelse. hoppas ingen köper denna bilen, då det kommer efter ett tag stå och klia sig i skallen och undra:, "vad fan tänkte jag?"

Cayenne är och förblir den värsta

5 089 Inlägg
15 februari 2009
En porshe kan inte ha fyra dörrar.. borde finnas vissa lagar innom bilvärlden..

\Lindgren

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
15 februari 2009
Urk. hmm
Dom hade väl kunnat ge sig på att göra en fet kombi istället.

Mästare
2 947 Inlägg
15 februari 2009
Mortalis skrev:

Cayenne är snygg för att vara suv! yikes

VW-nörd?
4 332 Inlägg
15 februari 2009
KimVsWorld skrev:
Mortalis skrev:

Cayenne är snygg för att vara suv! yikes

Det är nog bäst att du håller dig på ena sidan rummet och jag på den andra innan de kommer massvis med fula ord om den och så säger du dittan o dattan tillbaka åså blire rivsår i ansiktena

Mästare
2 947 Inlägg
15 februari 2009
Mortalis skrev:
Det är nog bäst att du håller dig på ena sidan rummet och jag på den andra innan de kommer massvis med fula ord om den och så säger du dittan o dattan tillbaka åså blire rivsår i ansiktena

Ja, det är nog bäst att du inser att jag har rätt. smile

Sök