3121
Sök

Angående: Drifting Hudiksvall

141 Inlägg
18 april 2009
Trådstartare
Hinkas skrev:
Det låter ju intressant detta... Ska prov "drifta" någonstans och se om jag vågar komma dit och skämma ut mig med M5'an :p

ja du är välkommen. Jag gör det för med en sån bil så kan man ju inte skylla på bilen direkt tongue men om du nu skulle skämma ut dig så gör det absolut ingenting för det kommer nog alla göra nån gång skulle ja tro wink

"pengar gör ingen lycklig, men jag gråter hellre i en jaguar än i en buss"

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
18 april 2009

338 Inlägg
19 april 2009
Hoppas jag får ordning på bilen tills dess bara! Går som ett arsel nu! Ska kolla imorn tror jag om de är kallstarts ventilen. Men börjar ju längta lite lagom nu iaf smile

Nissan 200sx S13

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
2 maj 2009
Nu äre dött här igen sad

141 Inlägg
2 maj 2009
Trådstartare
tal0n skrev:
Nu äre dött här igen sad

kommer med information snart wink

Mekaniker/Däckmontör
1 140 Inlägg
2 maj 2009
Fint D:

338 Inlägg
3 maj 2009
Vad för information skulle vara nu då? Vet ju redan de mesta som gäller ?? tongue

De enda är väll att vänta med stora förväntningar på fint väder och uppträdande av alla som kommer smile Vilket de enda som man kan oroa sig för är ju vädret wink
Senast redigerat av JPalm (3 maj 2009)

Nissan 200sx S13

141 Inlägg
3 maj 2009
Trådstartare
VIKTIGT!

Alla som vill vara med på denna driftdag MÅSTE göra en bindande anmälning till mig. Jag måste ha rätt antal på grund av försäkringen. Senast den 9 maj vill jag ha DIN anmälning i ett PM med ditt namn så jag kan göra en lista. Efter det kan jag beställa försäkring mm så allt är klart innan träffen.

Mvh Tom
Senast redigerat av LimitedJags (3 maj 2009)

wesslan
5 maj 2009
Kommer det upp en lista med anmälda efter 9maj?

141 Inlägg
5 maj 2009
Trådstartare
wesslan skrev:

ja det kan jag ordna. varför är det viktigt? tongue

wesslan
5 maj 2009
LimitedJags skrev:
wesslan skrev:

ja det kan jag ordna. varför är det viktigt? tongue

Nä inte viktigt egentligen, men skojj att se vilka som kommer och hur många det blir.

3 Inlägg
7 maj 2009
Får man inte komma ändå å kollar? (: Såg de stod "ingen publik" men om man vill lära sig lite av pojkarna som kör då? ;o)
Kan inte drifta å ha absolut inte bil te å drift....skoda felicia är inte direkt nå man driftar med.. elr? tongue he he he big_smile

Det gör inget...citat av min 3-åriga dotter (:

TACS Medlem
457 Inlägg
7 maj 2009
mamma_stina skrev:
Får man inte komma ändå å kollar? (: Såg de stod "ingen publik" men om man vill lära sig lite av pojkarna som kör då? ;o)
Kan inte drifta å ha absolut inte bil te å drift....skoda felicia är inte direkt nå man driftar med.. elr? tongue he he he big_smile

Man kan drifta en kartong om viljan finns! tongue

Men ingen publik p.g.a. ansvarsfrågan och försäkringen, försöker hålla denna tillställning legitimt. Så bindande anmälning och ingen publik är det som gäller.

wesslan
7 maj 2009
Får man ha med en mekaniker, däck/service bil?

3 Inlägg
7 maj 2009
KingWS6 skrev:
mamma_stina skrev:

Man kan drifta en kartong om viljan finns! tongue

Men ingen publik p.g.a. ansvarsfrågan och försäkringen, försöker hålla denna tillställning legitimt. Så bindande anmälning och ingen publik är det som gäller.

Då ska man ha en jävla vilja... lol
ok...synd de... tongue Vore ju roligt å få kolla lite... smile

Det gör inget...citat av min 3-åriga dotter (:

141 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
wesslan skrev:
Får man ha med en mekaniker, däck/service bil?

ja det får man, huvudsaken man berättar för mig innan hur många och varför.

961 Inlägg
7 maj 2009
jag kommer tyvärr inte kunna vara med er den dagen , toppen är inte klar och bilen ska fixas till bra mycket innan jag vågar mig ut på vägarna med den , allra minst gasa järnet på fältet .. men behövs jag till annat så ställer jag gärna upp smile

Pure DieselPower

141 Inlägg
7 maj 2009
Trådstartare
talibangran skrev:
jag kommer tyvärr inte kunna vara med er den dagen , toppen är inte klar och bilen ska fixas till bra mycket innan jag vågar mig ut på vägarna med den , allra minst gasa järnet på fältet .. men behövs jag till annat så ställer jag gärna upp smile

okej, det var synd det då.

10 Inlägg
9 maj 2009
Jag kan nog inte låta bli att anmäla mig.
Dumt att missa tillfället att gasa av sig när det är så nära. Och så ska det uppmuntras när nån arrangerar körning!
Nu är det ju drifting som gäller och jag har en synnerligen drift-ovillig bil, men jag kan stå ut med att få utmärkelsen "dagens ynkligaste drift" redan i förskott. wink Det är rackarns kul att svänga fort också. Har nya fjäderben och hjulvinklar som behöver testas...

Så om det är OK med en 4wd-katt bland hermelinerna så är jag på.
Kan plocka med lite koner, har några meter avspärrningsband också.

Är det SMA som försäkrar? (Funderar på att skaffa årslicens)

/Lars - Impreza GT

338 Inlägg
9 maj 2009
Ska bara andra klumpen svetsas så är allt klart! Kan hända att jag behöver med mig en extra bil upp för att få med alla däck. Ska kika på de om de går att lösa endå! Vill inte åka upp med för lite däck. Vilken tabbe liksom! tongue

Nissan 200sx S13

Sök