3242
Sök

Tryckrör

Skåne
269 Inlägg
21 mars 2006
Trådstartare
Hej!! Undrar om det är nog som vet var man kan köpa polerade eller kromade tryckrör till en volvo 850 t5????
Senast redigerat av Rally86 (21 mars 2006)

Man lever bara en gång......

Tuuuurbo
240 Inlägg
21 mars 2006
Polera upp orginalen istället.. smile

Skåne
269 Inlägg
21 mars 2006
Trådstartare
ja men finns det inga färdiga man kan köpa???

Tuuuurbo
240 Inlägg
21 mars 2006
Hmmm en rörfirma.. fast då får du ju svetsaihop det själv..

Skåne
269 Inlägg
22 mars 2006
Trådstartare
Winnerbjorn skrev:
Hmmm en rörfirma.. fast då får du ju svetsaihop det själv..

ja jag vet, trodde att det fanns någon styling eller trim firma som sålde det!!!

32 Inlägg
22 mars 2006
Röret mellan Ic och spjället är plast... så du får nog så lov att Tig svetsa i rostfritt och polera big_smile

Se på mina rör
Senast redigerat av Deaz (22 mars 2006)

781 Inlägg
22 mars 2006
Visst finns det  att köpa.Har själv tänkt att köpa ett till min Zafira OPC.Hittade på Ebay(powerpipe) för 125Euro till min.Frågan är väl vad det gör för nytta förutom att blänka fint.

Står en massa på Tyska men det är inte min starka sida.Har iofs börjat nytta Babelfish när jag kollar dom tyska sidorna.Alla dessa firmor som påstår att bilen går mer eller mindre som en katastrof orig,men bara man köper deras prylar så får man en bil med snabbare respons,mindre bensinförbrukning,mer hk,mer,mer...mer.

Funderar på öppet luftfilter till min men vill inte ha in mer skit i motorn,sportljuddämpare ska jag köpa för ett mulligare ljud,men om det ger 1,2,3 eller mer hk struntar jag i...

polerare
17 Inlägg
31 maj 2007
själv så polerar jag mina jobbar ju med polering=),rostfritt blir det,absolut det blankaste material man kan polera upp

Sök