Jag har också en sån, plus en 7" veba skärm. Köpte min precis när den kom ut, men fick problem med att den inte läste skivorna, men det var tydligen fel på hela första serien. Men det var bara att lämna in den och få en ny, funkar klockrent
Inte när det kommer till mutants huvuenheter där är det bara billigt skräp. Men steg,högtalare och basar är det lite annat med. Dom produkterna är prisvärda som fan. Inga super grejer men det bästa för dom små pengar dom kostar.
Att Köpa Mutant Prylar Är Som Köpa Räkmacka Utan Räkor !!!!!
Jävligt gott för den som inte gillar räkor!!!!
Back to topic: Som BMTech sa så är väl huvudenheterna ingen höjdare, har själv inte provat nån men allt vad man läst om dom så har dom lite alla möjliga fel och brister. Slutsteg och basar däremot är riktigt bra för den lilla summa som dom kostar!
Får dock hoppas att era Mutant HUs funkar bra, såg ju rätt bra ut iaf.
Jag har faktiskt provat en såndär mutant HU inte den på bild så den vet jag inget om mer än att den ser och känns billig. (har pillat på den i butik) Har dock installerat en MT2108 och den såg bra ut på specen och jag länktade efter att bli positivt överaskad. Men det blev jag inte tyvärr. Dock vill jag inte påstå att det är ett dåligt köp om man bara har 1000:- att köpa enhet för. Visserligen låter den sämre än Kenwoods billigaste som kostar mindre men den har mer funktioner. Så är man bara ute efter att poppa och skiter i om det inte är så rent ljud så funkar den.