Update 10:Då har jag varit nere i garaget igen o tagit nya tag setat o inspereats av massa byggen i hel vecka. (Inte vart hemma) Har kommit fram till vilken stil jag ska ha på bilen nu iaf. Kan bara säga som så att jag är otroligt inspererad utav Watcher:s A4 1.9TDI.
Nåja. Alla har nog fått en speciell känsla i barndommen på julafton. När man inte fick de som stod på önskelisten. Jag fick just precis den känslan idag när jag tog bort listerna på ena sidan.. Kika på bilderna berättar mer..
Här har ni hemskheten. Tre hål i dörren. nog visste jag att de bytt ut en del på bilen eftersom den varit med om en krock men vafan att de satt på en fas II dörr på förarsidan trodde jag då inte
Aja ska försöka lägga igen dom hålen tror jag på något smidigt vis. Annars köper jag en ny dörrjävel
Nu ska hon få känna på lite luftombyte. Fick filtret av swedenautolights när jag köpte lysena. Kinafilter de får duga så länge. Imorron ska jag försöka hinna snickra ihop något för att få bort värmen. Har funderingar på ett plastjobb faktiskt. får se.
Svar på era kommentarer:
Vivendi: Ja jag vet inte riktigt hur jag ska göra med huven än ^^, Kul att du gillade det. Tack för länken alltid bra med lite små tips!
Aker_s40: Tackar! Jag är inte helt säker på huven än. Bra att du skriver att du inte gillar de
Uppskattas!
Muninet:Ja de är de att jag är en jävel på att falla för tyskstuk
Tack för att du skrev vad du tyckte!