nej, är ganska säker på att dem inte har något av dem hjälpsystemen. Vore kanske lite för enkelt då...
och de är nog lite onödig vikt med skulle jag tro
Diplomati är konsten att be någon dra åt helvete på ett sådant sätt att han ser fram emot resan
Att inneha körkort betyder inte att man kan köra... det betyder bara att man just vid ett enda tillfälle körde någorlunda bra
nej, är ganska säker på att dem inte har något av dem hjälpsystemen. Vore kanske lite för enkelt då...
Ja gud vad enkelt det lär bli
det sa jag inte. men vi har dem i våra vanliga bilar för att hjälpa till, inte sant? och i racing så antar jag att dem ligger på gränsen eller strax under och då kan det nog vara lättare att tappa kontrollen.
Det är inte spelet STCC ni menar ? För där borde sådana saker finnas . Men på det riktiga STCC så finns inte sådana system i bilarna. Det hade varit för enkelt då .
Riktiga Bilar Kommer Från USA *****____________________
*****____________________
Any electronic driving aid system is prohibited (ABS/ASR/EPS...). Direct injection is authorised only if used on the homologated original model.
nu var det ju inte snack om de snabbaste tävlingsbilarna
Men jag kan lova dig utav mkt erfarenhet, att det går att bromsa mkt mkt hårdare utan ABS = snabbare varvtider
F1 och liknande bilar har dom tagit bort de mesta pga att de ska bli mer svårkört och vara som en riktig tävlingsbil. Hur roligt är de att ha en tävlingsbil med go effekt med antispin? drygt och trist.