3795
Sök

Inför: Vårträff Barkarby 17/4 kl. 20.00

533 Inlägg
9 april 2009
Danne-M3 skrev:
exiZ skrev:
Hej alla killar och tjejer!

Jag har ett förslag till er, att ni efter eran träff vid Barkarby cruisar in till stan och Blue moon bar där vi kvällen till ära (17 april) kör en Street cars fest @ the club!

För mer info besök: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=128664

Mvh Anna

POST 141 big_smile

Danne-M3 skrev:
Kommer nog vara en del bilar i city denna kväll  smile

April 17 fredag  STOCKHOLM - Street Cars Fest "NIGHTSHIFT" - Blue Moon Bar, Birger Jarlsgatan 29
..........................(SCF-partykväll vid Stureplan med SCF Girls, DJ:s, liveunderhållning och galen stämning på BMB)

Jag såg att någon lagt upp det där, men då jag är NIGHTSHIFT ansvarig tyckte jag det var lika bra att jag länkade till våran event-tråd här på garaget.org smile

I like money right where I can see it, standing in my front yard...

Masterworks
9 april 2009
exiZ skrev:
CarpeDiem skrev:
Det är alltid kul att SCF har fest på en nattklubb, dock så är det tråkigt att vara nykter tongue
Tror inte att jag kommer in på Blue Moon Bar heller tongue

//CarpeDiem wink

Sam varför skulle du inte komma in på Blue moon bar? Vi har själva satt åldersgränsen för kvällen, så det är alltså inte ordinarie åldern (27 år) som gäller i dörren! Du och alla dina vänner är varmt välkomna och festa med oss smile

Är det bara att köra upp till entren och slänga
bilnyckeln till dörrslusken och få den parkerad oxå?  lol

533 Inlägg
9 april 2009
Masterworks skrev:
exiZ skrev:
CarpeDiem skrev:
Det är alltid kul att SCF har fest på en nattklubb, dock så är det tråkigt att vara nykter tongue
Tror inte att jag kommer in på Blue Moon Bar heller tongue

//CarpeDiem wink

Sam varför skulle du inte komma in på Blue moon bar? Vi har själva satt åldersgränsen för kvällen, så det är alltså inte ordinarie åldern (27 år) som gäller i dörren! Du och alla dina vänner är varmt välkomna och festa med oss smile

Är det bara att köra upp till entren och slänga
bilnyckeln till dörrslusken och få den parkerad oxå?  lol

Patrik jag kommer vara nykter och står i dörren (antar att jag är slusken?), så visst, släng du bilnycklarna till mig så lovar jag att hålla både bilen och däcken, varma åt dig! cool

Fullständigt galen
319 Inlägg
9 april 2009
man kanske tittar förbi men jag är mer intresserad av cruisingen wink men vad kostar inträdet i så fall??

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm

228 Inlägg
9 april 2009
exiZ skrev:

Jag har ett förslag till er, att ni efter eran träff vid Barkarby cruisar in till stan och Blue moon bar där vi kvällen till ära (17 april) kör en Street cars fest @ the club!

Mvh Anna

Och vart parkerar man bilen när man ska in på haket då?

wagenwerks.net dubkorps.com wheel-whores.com

533 Inlägg
9 april 2009
Zeeeta skrev:
exiZ skrev:

Mvh Anna

120:- kostar inträdet och jag skulle försöka ställa bilen i ett närliggande p-garage eller på en tvärgata. Låter hemskt att säga, men malmskillnadsgatan har bra p-möjligheter!

19 Inlägg
9 april 2009
Det vore ju skoj om vi som åker från Västerås skulle mötas upp nånstans innan o åka gemensamt till Sthlm, typ onoff parkeringen på Hälla.

228 Inlägg
9 april 2009
exiZ skrev:
Zeeeta skrev:
exiZ skrev:

Mvh Anna

120:- kostar inträdet och jag skulle försöka ställa bilen i ett närliggande p-garage eller på en tvärgata. Låter hemskt att säga, men malmskillnadsgatan har bra p-möjligheter!

Men kanon, lyckas man inte få ragg på krogen kan man alltid lösa de när man hämtar bilen:D

228 Inlägg
9 april 2009
Goose72 skrev:
Det vore ju skoj om vi som åker från Västerås skulle mötas upp nånstans innan o åka gemensamt till Sthlm, typ onoff parkeringen på Hälla.

Alla vi som åker från västerås samlas på McDonken på hälla 18:30 för avfärd mot barkarby ca 19:00
Och har du en vän med en bil, bjud med denne vän! smile

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
9 april 2009
Zeeeta skrev:
Goose72 skrev:

Alla vi som åker från västerås samlas på McDonken på hälla 18:30 för avfärd mot barkarby ca 19:00
Och har du en vän med en bil, bjud med denne vän! smile

Ni kanske kommer förbi oss som sticker runt 19.00 från tvätthallen i kungsängen, så tar vi gamla vägen = mindre vägdamm = renare bil big_smile

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

1 482 Inlägg
11 april 2009
HAH! Om vi alla skulle parka i ett garage ( förutsatt nu att dom som kommer har finbilar , inget ont menat ) så när vi sen ska ut och hämta bilarna 3 timmar senare står samtliga bilar på en lååång fin rad på Mjölkbackar!

FY FAN vad jag skulle garva arslet av mig, även om jag blev av med fälgarna och grejjer på bilen.

KODAK MOMENT! oh stackars försäkringsbolag big_smile

BLT Service
Theracords Music Label

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
11 april 2009
Noxxer skrev:
HAH! Om vi alla skulle parka i ett garage ( förutsatt nu att dom som kommer har finbilar , inget ont menat ) så när vi sen ska ut och hämta bilarna 3 timmar senare står samtliga bilar på en lååång fin rad på Mjölkbackar!

FY FAN vad jag skulle garva arslet av mig, även om jag blev av med fälgarna och grejjer på bilen.

Vissa har knasig fantasi, nu när du säger det ska låsbultar åka på iår på mina nylackerade fälgar lol

Tack för påminnelsen wink

Mvh Andro

?
1 038 Inlägg
11 april 2009
exiZ skrev:
Danne-M3 skrev:
exiZ skrev:

Mvh Anna

POST 141 big_smile

Danne-M3 skrev:
Kommer nog vara en del bilar i city denna kväll  smile

April 17 fredag  STOCKHOLM - Street Cars Fest "NIGHTSHIFT" - Blue Moon Bar, Birger Jarlsgatan 29
..........................(SCF-partykväll vid Stureplan med SCF Girls, DJ:s, liveunderhållning och galen stämning på BMB)

Jag såg att någon lagt upp det där, men då jag är NIGHTSHIFT ansvarig tyckte jag det var lika bra att jag länkade till våran event-tråd här på garaget.org smile

Helt rätt smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

?
1 038 Inlägg
11 april 2009
Galic_Andro skrev:
Noxxer skrev:

Vissa har knasig fantasi, nu när du säger det ska låsbultar åka på iår på mina nylackerade fälgar lol

Tack för påminnelsen wink

Mvh Andro

Kör med dubbla så ja är inte orolig big_smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

German Engineering
9 083 Inlägg
12 april 2009
Trådstartare
God kväll allihopa smile

Har inte hunnit uppdatera tråden med tanke på att man har haft annat att göra plus att man var på Elmia igår och kom hem kvart över 9 igår kväll helt slut tongue Jag hade trevligt där och såg några fina bilar, tog inte så många bilder men de finns på mitt galleri om ni vill se smile

Nu kommer en ny uppdatering smile

Det är inte mkt tid kvar tills träffen börjar (5 dagar från och med idag) så vi håller tummarna att vi får bra väder med oss och att det blir en riktigt trevlig träff smile

//CarpeDiem wink
Senast redigerat av CarpeDiem (12 april 2009)

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

29 Inlägg
12 april 2009
Ja det ska nog bli trevligt.. får hoppas att man inte är allt för trött efter jobbet där.

Det vore skitroligt om hela parkeringen blir översvämmad, med tanke på att det nog är vårens första uteträff för många.

Vi ses på fredag smile

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
12 april 2009
Hoppas bara på att det inte kommer en massa fyllon och burnoutglada människor som ska stå och blästra bilar på träffen, såg att det förekommit i Köping uteträffen för några veckor sen..

Ses på fredag allesammans big_smile

BMW
183 Inlägg
12 april 2009
Noxxer skrev:

Jag tycker mer synd om dom som förlorar sina grejor! tongue

Born in the reacetrack to live in the street- BMW M3 GTS

Fullständigt galen
319 Inlägg
12 april 2009
Galic_Andro skrev:
Hoppas bara på att det inte kommer en massa fyllon och burnoutglada människor som ska stå och blästra bilar på träffen, såg att det förekommit i Köping uteträffen för några veckor sen..

Ses på fredag allesammans big_smile

Ja alla burn out glada personer ( som jag ibland) kan ju rikta däcken åt ett håll där inte bilar står wink så kan man ju ha lite burn out fest också tongue

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm

JDM
593 Inlägg
12 april 2009
Nä fyllon och idioter tror jag knappast det blir. Som det ser ut hitills så verkar det bara bli glada utåtriktade folk som är lyckliga över att få komma ut på en träff äntligen smile

Det ska vara JDM och bana!

Sök