3824
Sök

Inför: Vårträff Barkarby 17/4 kl. 20.00

TNM
89 Inlägg
17 april 2009
förhoppningsvis hinner jag komma med celican och titta lite, men den har ett soppapumpsmotstånd som gör lite för mkt motstånd just nu.. :-/

annars får jag ta brukisen.

Fullständigt galen
319 Inlägg
17 april 2009
Holiace skrev:
Chevrolet_racing skrev:
tjena! big_smile nu har jag precis kommit in ifrån meckandet med beach buggyn så nu bär det av till besiktning idag kl 06.50, hoppas den godkänns tongue
Taggad som fan inför träffen syns sen ikväll wink

Vi lär ju ses där.

Lite synd att TVR:en inte gick att fixa dock neutral

Jo de va lite synd hmm
Beach Buggyn fick 4 ner slag på besiktningen men det va små saker wink ses ikväll allihop big_smile

Full gas spar tid!
Loud pipes saves lives!
Full choke och öppna spjäll!
N.O.S Cruisers Stockholm

F-14 Tomcat Fighterpilot
887 Inlägg
17 april 2009
-Zeus- skrev:
Jojje_: Jopp, grek från topp till tå.. tongue Kommer du med M5an säkert?

Ingenting är säkert när det gäller mig.. wink

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho

38 Inlägg
17 april 2009
Nu är det en kamp mot klockan/posten big_smile Var å hämtade nya fälgarna igår, skulle ner å få dom skodda idag men då hade leverantören skickat dom igår (fast de borde ha fått de igår redan) till firman så de BÖR komma med bud och FÖRHOPPNINGSVIS får jag på 20"arna tills kvällen, men annars blir det väl till att åka dit med vinterfälgarna sad

8 Inlägg
17 april 2009
Såå...mitt första inlägg i forumet får bli... cool
Jag kommer dit! smile

Vw-dåre
40 Inlägg
17 april 2009
Dräller nog förbi..

36 Inlägg
17 april 2009
Jag har tvättat min bil 3 gånger den hära veckan å kommer få tvätta den igen idag:/ för den blir ju alldeles dammig direkt när man har kört en liten bit sad

1 174 Inlägg
17 april 2009
GiGGo , Fan va roligt att en till A4 dyker upp big_smile

?
1 038 Inlägg
17 april 2009
Härligt väder å man sluta jobbet kl 11, kan inte klaga.

Nu ska man bara över till svärfar så man kan tvätta bilen, är ju ganska meningslöst då den blir dammig men men man har ju inget annat för sig.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 482 Inlägg
17 april 2009
Vid 18.00 blire tvättning för mig på jobbet smile
Iof är bilen väldigt ren nu med men dammig.

Dock så började min motor spöka idag ( av alla dagar ).
Den bara tvärdog på tomgång totalt sen va den riktigt jävlig att starta. Hände kl 07.30 imorse.. hade lite feber och genomförkyld+pollen.

GISSA om man tappa humöret!

Men efter jag fick igång den igen har den gått som vanligt? Skumt skumt skumt...

Ajja fulltankad och klar för lite cruising är den iaf.

BLT Service
Theracords Music Label

Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
17 april 2009
noxxer hade du dåligt med soppa kan de varit lite kondens i tanken då tvärdör den sen måste vattnet pasera motorn innan man får igång den då de inte blandar sig med bensinen smile

Jag dyker upp ikväll iaf skall montera in blåa dioder i brändan och instrument huset så man ser vilken hastighet man ligger i. Dök upp en polis breve mig och spejade på¨mig igår natt trodde jag låg i 120 som de skulle va men ner då 180 :$ han va lite putt men fick iaf gå smile

Syns ikväll alla glada big_smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm

1 482 Inlägg
17 april 2009
Psyco: Låter ju väldigt troligt då jag låg under 20 liter. Lär ju vart något sånt.
Nu ligger det iaf 80 liter+ i tanken i väntan om att brännas upp yikes

BLT Service
Theracords Music Label

Förvalt Värde
61 Inlägg
17 april 2009
Akka skrev:
GiGGo , Fan va roligt att en till A4 dyker upp big_smile

Ja det kommer nog finnar några där verkar det som  smile

-=Tryck&Pys: A4 Dtm=-

1 754 Inlägg
17 april 2009
Chevrolet_racing skrev:
Holiace skrev:
Chevrolet_racing skrev:
tjena! big_smile nu har jag precis kommit in ifrån meckandet med beach buggyn så nu bär det av till besiktning idag kl 06.50, hoppas den godkänns tongue
Taggad som fan inför träffen syns sen ikväll wink

Vi lär ju ses där.

Lite synd att TVR:en inte gick att fixa dock neutral

Jo de va lite synd hmm
Beach Buggyn fick 4 ner slag på besiktningen men det va små saker wink ses ikväll allihop big_smile

Ah, så ingen buggy med andra ord?

Jag kan inget om allt.

117 Inlägg
17 april 2009
kommer förbi med några garage polare !!!

German Engineering
9 083 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
God dag allihopa smile Nu är det äntligen fredag och premiär av Vårträff Sthlm 2009 smile Vet att vårträffarna har börjat på Infra City men här i Barkarby är det säsongens första träff och det ska bli kul smile Spännande att se vilka bilar man får se och kommer till träffen ikväll smile

Nu kommer en uppdatering!

Dagen har äntligen kommit som alla deltagare längtat efter big_smile Det är mindre än 8 timmar kvar så förbered era bilar, tanka fullt, tvättning, polering osv smile

När alla har samlats här i Barkarby så ska vi snacka lite, kolla in bilarna och ta det lugnt. Senare blir det middag och då kan ni välja Donken eller MAX smile Efter vi har käkat middag så går vi tillbaka till träffen. 

Vi får se vad klockan blir men cruisingen kommer att genomföras och då kör vi in till stan, längs Sveavägen smile SCF har ju fest på BMB så vad jag tänkte är att vi ska köra längs Kungsgatan mot Stureplan så vi kan vinka lite åt folk som jobbar för SCF.

Det var allt man hade att säga. Nästa uppdatering kommer om några timmar wink

//CarpeDiem wink

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

9 Inlägg
17 april 2009
I'll be there :-)

30 Inlägg
17 april 2009
Nu står ju Porschen på www.speed-autoteknik.tk för vårfix men RallyGolfen står ju i garaget så jag kanske rullar förbi i den. smile

// Andreas - Porsche 944 Turbo S+ -88
Medlem i Team Eightball ~ Speed & Autoteknik ~ Långlopps Golfen ~ Mina bilar

FreddeK
17 april 2009
Nu kan ju inte jag sthlm så bra men måste man åka förbi någon biltull om man kommer från etunahållet, kanske inte är igång efter 19?

19 Inlägg
17 april 2009
Jag kommer garanterat! dock har man inte hunnit köpa ny bil än så passaten får duga!

Sök