3233
Sök

Princess Victoria förlova sig idag

Makaronborrare
993 Inlägg
24 februari 2009
Freddeponken skrev:
kungahuset är förlegat! skrota skiten!

Kunde inte sagt det bättre själv

27 Inlägg
24 februari 2009
steifan skrev:
alain skrev:
steifan skrev:
Faen, då blir Westling ett 'fint' efternamn nu då wink

ska hon inte behålla Bernadotte? historisk namn.

Haha, tror nog inte det namnet försvinner! Men..

'Drottning Victoria Westling', smakar bra i munnen dock wink wink

Haha men de kommer säker behålla namnet Bernadotte för det till hör ju våran kulturXD haha

Angel In The Night<3<

typ..eh..va?
582 Inlägg
24 februari 2009
Vad negativa alla är. Jag tycker endå att det har sin lilla charm med att ha en Kung och Drottning. Eller som det blir i detta fall, Prins och Drottning.
Finns mycket annat vi betalar för som är minst lika onödigt.

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Makaronborrare
993 Inlägg
24 februari 2009
Roz-104 skrev:
Vad negativa alla är. Jag tycker endå att det har sin lilla charm med att ha en Kung och Drottning. Eller som det blir i detta fall, Prins och Drottning.

Då kan man läsa gamla sagor i stället om man tycker dom är så gulliga wink

typ..eh..va?
582 Inlägg
24 februari 2009
calibra1992 skrev:
Roz-104 skrev:

Hehe tongue, mjo de skulle ju gå roll. Men men, tycker det finns värre saker i sverige som borde fixas innan man börjar klaga på kungahuset tongue

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Makaronborrare
993 Inlägg
24 februari 2009
Roz-104 skrev:
calibra1992 skrev:
Roz-104 skrev:

Hehe tongue, mjo de skulle ju gå roll. Men men, tycker det finns värre saker i sverige som borde fixas innan man börjar klaga på kungahuset tongue

Det har du visserligen en poäng med men jag har ändå alltid föredragit sverige som republik smile

2 182 Inlägg
24 februari 2009
Hoppas dem köper en förbannat god tårta för våra slantar, annars blir ja besviken

mmmmm...swartshwald...ahrhrhrrrrrhhh

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

putte-p
24 februari 2009
Niklas1987 skrev:
Hoppas dem köper en förbannat god tårta för våra slantar, annars blir ja besviken

Det blir självklart Prinsesstårta!

Och glöm inte att Madeleine, Madelene, Madde är min smile
Senast redigerat av putte-p (24 februari 2009)

Saaboholic
3 129 Inlägg
24 februari 2009
Roz-104 skrev:

Totalt onödigt sålänge inte jag får köra sportbilar och låna pengar av kungahuset, då hade det vart för allas bästa i hela Sverige och alla hade verkligen brytt sig enormt!

"Liberty of thought is the life of the soul"

Administratör
11 954 Inlägg
24 februari 2009
Vill ni tycka till om förlovningen som sådan så kan ni fortsätta skriva. Om ni vill diskutera kungahuset så hänvisas ni till ett för ändamålet bättre lämpat forum. Politik, religion och liknande diskussioner undanbedes.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Allmänt envis
12 512 Inlägg
24 februari 2009
Tja skvallerpressen kunde inte ha fått en bättre present under rådande finanskris i alla fall, de kommer sälja enormt många lösnummer med ointressanta fördjupningar i Daniels fortkörning eller liknande löjligt tjafs...

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

2 182 Inlägg
24 februari 2009
putte-p skrev:
Niklas1987 skrev:

Det blir självklart Prinsesstårta!

Och glöm inte att Madeleine, Madelene, Madde är min smile

Prinsesstårta är inte lika gött.

Å du kan få Madde wink

Hallå är det polisen? Det står en vacker man i mitt hus! O, vänta ett tag, det är ju jag.
-Johnny Bravo

Avstängd
1 714 Inlägg
24 februari 2009
nån som hört "jag kunde inte bry mig mindre" med afasi och filthy?
jag nynnar på den i huvudet och försöker inte lyssna när jag får höra sånt här fruktanscärt ointressant skräp

KHRacing
24 februari 2009
Well, jag önskar dem lycka till iaf. & det borde flera göra & visa lite hyfs & allmän ödmjukhet !

Nissan Gazelle
1 460 Inlägg
24 februari 2009
ja man får gratta , och att de e roligt för Princess Victoria
Senast redigerat av s12 (24 februari 2009)

Nissan Silvia

1 814 Inlägg
24 februari 2009
Ska man starta en tråd om detta kan jag starta en tråd för allt annat meningslöst. kunde itne ha brytt mig mindre.

tragiskt att jag ändå kommenterade.

edit: o ja grattis roll
Senast redigerat av expect1991 (24 februari 2009)

4 637 Inlägg
24 februari 2009
Haha, kungen var tvungen att godkänna sin dotters bröllop, är det 1700-tal fortfarande eller? Hela grejen med kungahus är omodernt, bättre att ge pengarna till Saab trots att jag även är emot det. Nu ska de dessutom ha ett svindyrt bröllop. Och så får Daniel inte jobba eftersom det är coolare att ha socialbidrag inom kungasläktet. Och först skulle de inte få gifta sig eftersom Danne inte har kungasläkt, kungen vill ha inavel.

Men grattis ifall någon av kungafolket är registrerat här, man vet ju aldrig! Någon av kungligheterna kanske t o m är ett troll här på forumet...

Vem faan vill se kungafamiljen? Finns andra ställen att åka till om man vill se ännu fler socialbidrag.
Senast redigerat av EmilHammarlund (1 mars 2009)

1 799 Inlägg
24 februari 2009
Jag är ingen fanatiker kring kungahuset, men inser ändå att detta är och kommer bli en stor händelse världen över. Var stolta över den svenska kungafamiljen och för den marknadsföring de gör för Sverige.
Verkar som om folk här inne bara måste ha nåt att gnälla över...

3 059 Inlägg
24 februari 2009
... skrev:
man ha vänta länge på det, det är väl dags och det är bara att önska Victoria och Daniel ett stort lycka till.

Vem bryr sig ??

Tror du dom kommer gratta dig för något? Inte ett smack.
Senast redigerat av Smajly (24 februari 2009)

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
24 februari 2009
Trådstartare
Många tycker och ser det som negativt. sad
Det kanske kommer att kosta en del med bröllopet men det kommer också pengar inne, 2,2 miljard:- enligt rapport, det är inget små potatis. smile
Som de säger, alla kommer att därefter veta mer och var finns Sverige. wink
Nya international handel för Sverige. cool
Krona valuta uppåt. cool
Önskar lycka till och hoppas att dom blir lyckliga  smile

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

Sök