Vad negativa alla är. Jag tycker endå att det har sin lilla charm med att ha en Kung och Drottning. Eller som det blir i detta fall, Prins och Drottning. Finns mycket annat vi betalar för som är minst lika onödigt.
Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Vad negativa alla är. Jag tycker endå att det har sin lilla charm med att ha en Kung och Drottning. Eller som det blir i detta fall, Prins och Drottning. Finns mycket annat vi betalar för som är minst lika onödigt.
Då kan man läsa gamla sagor i stället om man tycker dom är så gulliga
Hehe , mjo de skulle ju gå . Men men, tycker det finns värre saker i sverige som borde fixas innan man börjar klaga på kungahuset
Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!
Hehe , mjo de skulle ju gå . Men men, tycker det finns värre saker i sverige som borde fixas innan man börjar klaga på kungahuset
Det har du visserligen en poäng med men jag har ändå alltid föredragit sverige som republik
Totalt onödigt sålänge inte jag får köra sportbilar och låna pengar av kungahuset, då hade det vart för allas bästa i hela Sverige och alla hade verkligen brytt sig enormt!
Vill ni tycka till om förlovningen som sådan så kan ni fortsätta skriva. Om ni vill diskutera kungahuset så hänvisas ni till ett för ändamålet bättre lämpat forum. Politik, religion och liknande diskussioner undanbedes.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Tja skvallerpressen kunde inte ha fått en bättre present under rådande finanskris i alla fall, de kommer sälja enormt många lösnummer med ointressanta fördjupningar i Daniels fortkörning eller liknande löjligt tjafs...
Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.
nån som hört "jag kunde inte bry mig mindre" med afasi och filthy? jag nynnar på den i huvudet och försöker inte lyssna när jag får höra sånt här fruktanscärt ointressant skräp
Haha, kungen var tvungen att godkänna sin dotters bröllop, är det 1700-tal fortfarande eller? Hela grejen med kungahus är omodernt, bättre att ge pengarna till Saab trots att jag även är emot det. Nu ska de dessutom ha ett svindyrt bröllop. Och så får Daniel inte jobba eftersom det är coolare att ha socialbidrag inom kungasläktet. Och först skulle de inte få gifta sig eftersom Danne inte har kungasläkt, kungen vill ha inavel.
Men grattis ifall någon av kungafolket är registrerat här, man vet ju aldrig! Någon av kungligheterna kanske t o m är ett troll här på forumet...
Vem faan vill se kungafamiljen? Finns andra ställen att åka till om man vill se ännu fler socialbidrag.
Jag är ingen fanatiker kring kungahuset, men inser ändå att detta är och kommer bli en stor händelse världen över. Var stolta över den svenska kungafamiljen och för den marknadsföring de gör för Sverige. Verkar som om folk här inne bara måste ha nåt att gnälla över...
Många tycker och ser det som negativt. Det kanske kommer att kosta en del med bröllopet men det kommer också pengar inne, 2,2 miljard:- enligt rapport, det är inget små potatis. Som de säger, alla kommer att därefter veta mer och var finns Sverige. Nya international handel för Sverige. Krona valuta uppåt. Önskar lycka till och hoppas att dom blir lyckliga
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org