3051
Sök

Princess Victoria förlova sig idag

typ..eh..va?
582 Inlägg
24 februari 2009
EmilHammarlund skrev:
Haha, kungen var tvungen att godkänna sin dotters bröllop, är det 1700-tal fortfarande eller? Hela grejen med kungahus är omodernt, bättre att ge pengarna till Saab trots att jag även är emot det.

Victoria kommer ju senare när hon blir drottning att representera Sverige, och även hennes man. Så det vore väl inte helt smart att ha med sej vem som helst som man. Hade hon nu valt någon som inte dög dom man enligt kungen så hade hon ju fått avgå för att få gifta sej och låta Carl Philip ta hennes plats.

Allt tjaffs om att dom aldrig kommer att gratta er för nått är ju bara löjligt. Hur många av er hyllar inte en massa rallyhjältar och liknande? Ja, ni kan ju skippa de då, för inte fan hyllar dom er!

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
24 februari 2009
Det är väl skönt att slippa löpsedlar om det var 3e vecka, som vi haft senaste 5åren...

Och man får fria till Madde. big_smile Undrar hur många såna brev de får in denna vecka... wink

Makaronborrare
993 Inlägg
25 februari 2009
KHRacing skrev:
Well, jag önskar dem lycka till iaf. & det borde flera göra & visa lite hyfs & allmän ödmjukhet !

2 människor som jag aldrig träffat och heller aldrig lär göra. Vad spelar det för roll om man önskar dom lycka till eller ej?
Dom får nog lyckönskningar från rojalisttanter så det räcker och blir över ändå

1 570 Inlägg
25 februari 2009
Pöbeln behöver tydligen idoler att dyrka. roll Skillnaden mellan en fotbollsspelare eller en rockmusiker är att de gör någonting. En bondlurk som blir prins betalar DU uppehället för och han glassar runt resten av livet.

Det är så löjligt alltihop. Jag förstår inte hur ett upplyst och modernt land kan vilja ha kvar det. Inte är det någon fin tradition heller med kungar och monarki om man ser historiskt sett med enväldshärskare och förtryck. Nej privatisera kungahuset och låt de bli Kungahuset AB som får leva på sponsorpengar och låt intelligenta personer med hög IQ får representera landet.

892 Inlägg
25 februari 2009
Det är jättekul för brudparet!

Men jag håller med en insändare i dagens Metro; "Det är mer intressant när någon i norrland slår ihjäl 3 myggor i en smäll". smile

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Saaboholic
3 129 Inlägg
25 februari 2009
Niklas1987 skrev:
putte-p skrev:
Niklas1987 skrev:
Hoppas dem köper en förbannat god tårta för våra slantar, annars blir ja besviken

mmmmm...swartshwald...ahrhrhrrrrrhhh

Det blir självklart Prinsesstårta!

Och glöm inte att Madeleine, Madelene, Madde är min smile

Prinsesstårta är inte lika gött.

Å du kan få Madde wink

Ge inte bort saker jag ägt i flera år.. det kallas även stöld..

"Liberty of thought is the life of the soul"

1 232 Inlägg
25 februari 2009
finanskris va e d?=orka bry sig

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 februari 2009
EmilHammarlund skrev:
Om du Madde läser det här inlägget kanske du vill följa med och sladda mä tvåförtin och lyssna på Meduza? wink Hängde in en ny gran idag föressten, persika, god smak det!

Men snälla?

Får väl önska dom lycka till i alla fall, även om dom inte läser detta så är det gjort i alla fall. smile

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

Sök