Lackeraren hämtar bilen, måndag vecka 32 Ha det gott, om 24 timmar sittar jag på planet till Turkiet, borta i en vecka. Sen kommer det hända en hel del med bilen innan lackering.
Lackeraren hämtar bilen, måndag vecka 32 Ha det gott, om 24 timmar sittar jag på planet till Turkiet, borta i en vecka. Sen kommer det hända en hel del med bilen innan lackering.
Ha det / Mvh Calmestrand!
låter bra du får ha det så bra i Turkiet mvh Tobbe
Ha det / Mvh Calmestrand!
låter bra du får ha det så bra i Turkiet mvh Tobbe
Det låter ju underbart Tack så mycket, du får ha det så gott här hemma Mvh Calmestrand
Tjena! Semestern var kanonfin. 38 grader i skuggan och 28 i havet alla dagar Kilenfjädrarna är nu på väg, bilen hämtas för lack om 16 dagar så nu blir det en del att göra innan dess. Imorgon är det saabens dagar som gäller, vilka ska dit? Jag åker med Niklas i hans Aero som ska ställas. Kom gärna och kolla på den
Är riktigt glad över att bilen ska på lack så snart. Jag har min vän Niklas att tacka.
får se om man hittar dig där då ska bara upp över dagen på lördag tyvär Niklas 900a måtte vara otroligt fin, men som nån sa på 900klubben, synd o skicka så mycket fina delar utomlands
Ja, vi får väl se om vi synes Ja, den är otroligt fin. På bild är den vacker, i verkligheten är den otrolig! Vadå skicka så mycket fina delar utomlands? Mvh Calmestrand
får se om man hittar dig där då ska bara upp över dagen på lördag tyvär Niklas 900a måtte vara otroligt fin, men som nån sa på 900klubben, synd o skicka så mycket fina delar utomlands
Ja, vi får väl se om vi synes Ja, den är otroligt fin. På bild är den vacker, i verkligheten är den otrolig! Vadå skicka så mycket fina delar utomlands? Mvh Calmestrand
eftersom niklas säger att bilen ska säljas utomlands så är det synd på hela bilen och alla enstaka delar han hittat i sverige i toppskick och sedan monterat att bara skicka till tex holland, men det finns ju ingen i sverige som vill ge 170 papp för en saab 900 från 84a.
Det är inget bestämt att den ska skickas utomlands. Men det får tiden avgöra. Tyvärr så är det ju som sagt ingen som slänger upp dom pengarna i Sverige.. Tar du din bil imorgon?
eftersom niklas säger att bilen ska säljas utomlands så är det synd på hela bilen och alla enstaka delar han hittat i sverige i toppskick och sedan monterat att bara skicka till tex holland, men det finns ju ingen i sverige som vill ge 170 papp för en saab 900 från 84a.
Det är inget bestämt att den ska skickas utomlands. Men det får tiden avgöra. Tyvärr så är det ju som sagt ingen som slänger upp dom pengarna i Sverige.. Tar du din bil imorgon?
motorn ligger på golvet bredvid åker 9-5 aero upp
Okej okej.. Vi ses kanske imorgon. Har du tråkigt så kan du ju messa så kan vi kanske ses en sväng. 073-7646313 Mvh Calmestrand
Dessa införskaffade jag mig idag, inte för att det är det allra viktigaste just nu. Men fick en bra deal på dom så det blev bra. Spelade riktigt fint Med ett ännu lite värre slutsteg blir det kanon
Imorgon åker jag antagligen och köper en sånhär "skönhet" Ska operera knät om typ två veckor, så jag började leta efter en automatare. Sen så hittade jag ingen billig i närheten som var både skattat och besiktigad förutom denna, så så får det bli Har ingen bild på just den jag ska ha, men det är en sådanhär fast vit. Kommer bilder sen.
Lite snabbfakta om bilen:
Märke/modell: Mazda 626 Årsmodell: -90 Motor: 2.2i Miltal: 19.200 Eltacklucka, elspeglar, elhissar, farthållare, centrallås, drag. Tror ni att den duger för att förflytta sig i? :p
Ska slänga upp några bilder på mazdan ikväll efter jobbet Faktiskt över förväntan. Eltaklucka, elhissar på alla rutor, farthållare, bensinvärmare, centrallås med mera! :p
Helvete va dålig jag är på att uppdatera här.. Börjar närma sig lack och jag är redan nyfiken på resultatet Idag har jag plockat bort lite lister och sådär..
Laddat upp Mazdan under mina bilar.. Den nya bruksbilen, den funkar riktigt bra
Utan lister
Ska bli finare i hjulhuset med nya fina bromsar och underredsbehandling
Vadå hög utan motor?
Satte in förarstolen idag pga att lackeraren ska ha det lite lättare när han ska ha upp den på kärra och så så han kan sitta och styra