3122
Sök

Hur många sitter vid datorn när familjen kollar Let's Dance?

putte-p
28 februari 2009
Lättklädda snygga damer som vet hur man rör sig, jag förstår inte problemet? Klart man sitter och glor wink
Senast redigerat av putte-p (28 februari 2009)

Allmänt envis
12 512 Inlägg
28 februari 2009
putte-p skrev:
Lättklädda snygga damer som vet hur man rör sig, jag förstår inte problemet? Klart man sitter och glor wink

En stor fördel big_smile, mer reklam än program och riktigt rörig skit är däremot tvärt om :S

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

putte-p
28 februari 2009
Rquired skrev:
putte-p skrev:

riktigt rörig skit är däremot tvärt om :S

Jag kanske är trött men vad tusan menas? Förklara dig människa smile

Sleeper
3 084 Inlägg
28 februari 2009
samuelsson är ju grym! smile jag ser på letsdance ibland måste jag erkänna. Hade gärna vart med och dansat med en snygg brud för att sedan bli mästare på dansgolvet. Sluta va så jävla macho släpp fram era feminina sidor ^^,

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Allmänt envis
12 512 Inlägg
28 februari 2009
putte-p skrev:
Rquired skrev:
putte-p skrev:

riktigt rörig skit är däremot tvärt om :S

Jag kanske är trött men vad tusan menas? Förklara dig människa smile

Haha är väl jag som är trött om jag skriver så wink
Vad jag menar är att det är helt ok med lättklädda damer, men att programmet är rörigt upplagt och det är reklampauser i tid och otid smile

Motorer är som människor; Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

Forummoderator
9 299 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Nu är skiten på tv igen. Och barskåpet är ganska tomt. Vad ska jag göra under kvällen? Tips emottages. Kvällens bästa tips belönas.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

57 Inlägg
6 mars 2009
caromania skrev:
Nu är skiten på tv igen. Och barskåpet är ganska tomt. Vad ska jag göra under kvällen? Tips emottages. Kvällens bästa tips belönas.

Sätta sig i sommarbilen i garaget och bara drömma sig bort..cool

Forummoderator
9 299 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Ja, den är bra. Faktiskt så står ju Austinen där och känner sig ensam. Man kanske skulle renovera förgasaren?

Tomten
1 065 Inlägg
7 mars 2009
caromania skrev:
Är det bara jag som spyr på skiten? Frugan och dottern sitter som limmade. Grabben somnade för en kvart sen och jag är på väg in i dimman.

Och i morgon är det melodifestivalen. Skjut mig, snälla.

du är inte ensam.

Fattar inte varför dom sänder nå dyligt.

Kräsen grafiker
1 775 Inlägg
7 mars 2009
Finns det fortfarande folk som använder såna där tv-apparater?

Whine whine!

Driver
2 111 Inlägg
7 mars 2009
Instämmer med trådskaparen! tongue. Som tur är bor jag ensam så har inget problem med det hehe. Fast kollar knappt på tv, orkar inte med reklamen. Sen att det bara går utför med sveriges inhemska program är ju en annan femma... Görs ju bara skit nuförtiden.

Min åsikt.

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

63 Inlägg
10 mars 2009
När det är melodifestivalen och let´s dance då flyr jag:lol: istället så gluttar man runt lite på gorg och är inne på msn tills skiten e över tongue

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
10 mars 2009
Melodifestivalskiten kan dom lägga ner helt och hållet. Let´s dance står man i alla fall ut med men helst underviker jag det med.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
10 mars 2009
caromania skrev:
decib3L skrev:
Att ni ens orkar bry er om att gnälla om det? LÅT FOLK FÅ SE PÅ VAD DOM VILL.

Jag tycker det är en viktig fråga. En fråga för folket. Eller rättare sagt för folkets frihet. neutral

Hördu, det här är Sverige, här skiter vi i vad folket vill ...

Men ja, både Let´s Dance och Melodifestivalen suger.
Alla andra sånna här tillställningar oxå för den delen
Senast redigerat av LeafBox (10 mars 2009)

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

3 182 Inlägg
10 mars 2009
sånt skit är total förbjudet här hemma, jag har en himla tur som har en tjej som tycker likadant.

Sanizz
11 mars 2009
Tycker i princip allt är åt h*lve*te utom Top gear, fifht gear samt några program till är okej. Resten är åt helvete, Hatar tv och dess reklamer m.m

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
11 mars 2009
Det är alla dessa skitprogram som gör att man ser något positivt med att vara singel, då slipper man det. big_smile
Tyvärr får man ju veta allt genom alla pratglada tanter på jobbet. sad

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
11 mars 2009
Lets Dance kan dom gärna få förbjuda enligt lag. Kommer aldrig någonsin att se ett avsnitt av skiten, även om jag blir tvingad till det. Melodifestivalen kan jag dock gå med på att se. Visst, man får ofta gråta över vart världen är på väg. Men ändå! wink

Forummoderator
9 299 Inlägg
15 januari 2010
Trådstartare
Fattar ni att helvetet fortsätter nu under ett antal fredagar framöver. Kollektivt självmord någon?
Spriten är slut. Nej jag har lite k-sprit o en dunk t-röd men det smakar så illa. Nån som har några tips? Var  ju en kille i Halmstad som sålde svampar men han åkte ju dit.

Jag föreslår att vi samlas utanför riksdagshuset o protesterar mot skiten!

453 Inlägg
15 januari 2010
caromania skrev:
Fattar ni att helvetet fortsätter nu under ett antal fredagar framöver. Kollektivt självmord någon?
Spriten är slut. Nej jag har lite k-sprit o en dunk t-röd men det smakar så illa. Nån som har några tips? Var  ju en kille i Halmstad som sålde svampar men han åkte ju dit.

Jag föreslår att vi samlas utanför riksdagshuset o protesterar mot skiten!

Jadu nu har skiten börjat tyvär, sämsta jävla programet som har gjorts är helt seriöst min första tanke!
Kör igång något bra, fångarna på fortet elle något!

Sök