jag ändrade rubriken lite,ne dom har inte flyttat fram datumet utan enligt vissa ska man troligtvis kunna se en röd prick åt söder på himlen den 15 maj 2009 och detta ska vara nibiru. men datumet den 21 dec 2012 så kommer planeten göra så att våran planet slutar att rotera, men om man läsaer som SARGE här i forumet så kan man få lite bättre info, ska bli spännande att se om denna "myten" e verklig.
Vi har väl klarat oss igenom ett hundratal domedagar redan, lär ju fixa resten också.
Förr eller senare så måste något hända med denna planet. Med tanke på allt skit som far omkring därute i rymden..
Ja och nej. Visst finns det mycket skit, men samtidigt är ju universum rätt stort, så sannolikheten att något skulle krocka med just vår planet bör vara rätt liten.
Vi har väl klarat oss igenom ett hundratal domedagar redan, lär ju fixa resten också.
Förr eller senare så måste något hända med denna planet. Med tanke på allt skit som far omkring därute i rymden..
Ja och nej. Visst finns det mycket skit, men samtidigt är ju universum rätt stort, så sannolikheten att något skulle krocka med just vår planet bör vara rätt liten.
tvärt om, vi har överskridit våran "budget" i det hänseendet med råge. Statistiskt sett enligt forskarna..
ewh hur rimligt är de om den har en omloppsbana på 3600 år va hände för 3600 år sen då? med tanke på jorens ålder har den passerat ett antal gånger innan varför skulle vi bli påverkade denna gången..
tvärt om, vi har överskridit våran "budget" i det hänseendet med råge. Statistiskt sett enligt forskarna..
Åh fan, den statistiken har jag missat. Man lär sig något nytt varje dag. Har du någon länk till mer info, vore kul att läsa på lite
Men då får man hoppas att det finns en riktig motsvarighet till Harry Stamper och gänget, antar jag
Åh fan, den statistiken har jag missat. Man lär sig något nytt varje dag. Har du någon länk till mer info, vore kul att läsa på lite
Men då får man hoppas att det finns en riktig motsvarighet till Harry Stamper och gänget, antar jag
Vi har haft flera kollisioner med större "himlakroppar med en viss "regelbundenhet" och nu så anser en del forskare att snart så är det dax igen, statistiskt sett alltså.. Men det står en del intressant i Eddan om det också.
"57. Solen börjar svartna, jord sänkes i havet, från fästet falla flammande stjärnor; upp ångar imma, och elden lågar, hettan leker högt mot himlen själv."..
Fast helt rökta är vi inte enligt Eddan. "59. Upp ser hon komma för andra gången jorden ur havet, igen grönskande; forsar falla, örn flyger däröver, den som på fjället fiskar griper. "
Intressant att det sägs samma sak i Johannes uppenbarelse och dom är inte samtida eller påverkade av varandra..
ewh hur rimligt är de om den har en omloppsbana på 3600 år va hände för 3600 år sen då? med tanke på jorens ålder har den passerat ett antal gånger innan varför skulle vi bli påverkade denna gången..
Det är jag också nyfiken på hur det kan vara möjligt..