Har lite drygt 8-9 cm till balkarna fram på bilen, kjolpaketet ungefär samma, kan inte köra över några gupp nästan, pga att mitt sticker ut ganska mycket!
tillräckligt lågt för att det skulle slå gnistor ca 2km när den va nysänkt:) tyvärr så va konstapel gnällspik framme med långa fingret å ja va lite fattigare och hade en ny besiktning att se fram emot
lite lagom
Med ett hyffsat järnrör kan man slå världen med häpnad!
Har ca 60mm till lägsta punkten på bilen och har inte haft några större problem i trafiken, nedfarter till garage och höga kanter in till parkeringar kan vara bökigt men man får välja vart man ska åka och vilken teknik man ska använda .
lyfter tråd då med att säga att min 525ix inte såg så tok låg ut men hade 4cm från tråg te baken. å det är med fjädrar körde utan ett tag med å då var den ca 2cm lägra. å hade inte några problem med farthinder bara man vet hur man ska göra är bara att köra lagom snett över man stoppade upp trafiken men det stör inte mig
Runt 25mm till lägsta punkten. Med fjädrar och fjädringsväg.
Har väll inte haft nå problem med farthinder osv, Man får ju ha lite teknik... Visst, man kan ju inte braka ut på nån grusväg i 140km/h, men det hade jag inte tänkte göra heller...