3212
Sök

Fototävling: Inför Årets Gorg-fotograf 2010! TEMAOMRÖSTNING! sid. 42

4 767 Inlägg
28 maj 2009
#321
1. 7
2. 12
3. 17

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

Zzzz
937 Inlägg
29 maj 2009
#322
1. 8
2. 19
3. 7


Fotograf
440 Inlägg
29 maj 2009
#323
1. 7
2. 8
3. 12

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!

142 Inlägg
29 maj 2009
#324
1. 3
2. 8
3. 7

5 Inlägg
29 maj 2009
#325
Plats 1: Bild 17
Plats 2: Bild 10
plats 3: Bild 18

KOMETFOTO
2 247 Inlägg
29 maj 2009
#326
1. 4
2. 5
3. 2

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto

Bilentusiast
489 Inlägg
29 maj 2009
#327
1. 20
2. 10
3. 15


hmm... så hojjar är ok? då har jag en riktig dräpare till en av dom återstående omgångarna wink

kör Golf LX -83, 1,6 med godis

KOMETFOTO
2 247 Inlägg
29 maj 2009
#328
jagarbosse skrev:
1. 20
2. 10
3. 15


hmm... så hojjar är ok? då har jag en riktig dräpare till en av dom återstående omgångarna wink
Det är väl sagt sen tidigare att det endast ska vara bilar men jag kan ha fel.

Följ Kometfoto via fejjan http://www.facebook.com/#!/Kometfoto

Kanon..
1 473 Inlägg
30 maj 2009
#329
2002tii skrev:
jagarbosse skrev:
1. 20
2. 10
3. 15


hmm... så hojjar är ok? då har jag en riktig dräpare till en av dom återstående omgångarna wink
Det är väl sagt sen tidigare att det endast ska vara bilar men jag kan ha fel.
Det blev lite oklart kring det men jag tycker iaf att det bör vara tillåtet.
Det är ju vi själva som röstar i slutändan o skickar man in en bild på annat än en bil så väljer man ju själv att riskera att förlora röster pga att ingen vill rösta på en hoj eller vad det nu är smile


Man blir ensam om man vill ha hela.
174 Inlägg
30 maj 2009
#330
Ett förslag bara, när du lägger upp nya bilder för omröstning. Kan du ändra rubriken på tråden till vilken sida bilderna ligger? Som det är nu är den här tråden så rörig att jag inte ens orkar klicka runt för att hitta den pågående omröstningen vilket innebär att jag inte röstar heller.

Åka kollektivt är, att åka med personer man inte vill umgås med,
på en tidpunkt som inte passar och till en plats man inte vill åka.

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
30 maj 2009
#331
Nizzura skrev:
Ett förslag bara, när du lägger upp nya bilder för omröstning. Kan du ändra rubriken på tråden till vilken sida bilderna ligger? Som det är nu är den här tråden så rörig att jag inte ens orkar klicka runt för att hitta den pågående omröstningen vilket innebär att jag inte röstar heller.
Mycket bra förslag !!!

Ännu bättre, att man lägger upp en ny tråd, som kanska skapar mer uppmärksamhet !! smile
Senast redigerat av Jill (30 maj 2009)


653 Inlägg
30 maj 2009
#332
Jill skrev:
Nizzura skrev:
Ett förslag bara, när du lägger upp nya bilder för omröstning. Kan du ändra rubriken på tråden till vilken sida bilderna ligger? Som det är nu är den här tråden så rörig att jag inte ens orkar klicka runt för att hitta den pågående omröstningen vilket innebär att jag inte röstar heller.
Mycket bra förslag !!!

Ännu bättre, att man lägger upp en ny tråd, som kanska skapar mer uppmärksamhet !! smile
Håller med !

Smoke tires not drugs

fotointresserad
2 307 Inlägg
30 maj 2009
Trådstartare
#333
Nizzura skrev:
Ett förslag bara, när du lägger upp nya bilder för omröstning. Kan du ändra rubriken på tråden till vilken sida bilderna ligger? Som det är nu är den här tråden så rörig att jag inte ens orkar klicka runt för att hitta den pågående omröstningen vilket innebär att jag inte röstar heller.
Mycket bra förslag där! Det hade jag själv inte tänkt på men nu har jag iaf fixat om rubriken och lagt till länkar i första inlägget efter varje etapp också. Tack för idéen smile

Däremot tror jag att vi ska hålla oss till en enda tråd istället för att starta en ny för varje omgång, har känslan av att allt kommer att bli mer rörigt då när man vill gå tillbaka och kolla upp någonting och så.


Operatör
346 Inlägg
30 maj 2009
#334
1. Förslag 7
2. Förslag 8
3. Förslag 3

"kossan" är bara en trimmad familjeräser :)

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
30 maj 2009
#335
Norde skrev:
Nizzura skrev:
Ett förslag bara, när du lägger upp nya bilder för omröstning. Kan du ändra rubriken på tråden till vilken sida bilderna ligger? Som det är nu är den här tråden så rörig att jag inte ens orkar klicka runt för att hitta den pågående omröstningen vilket innebär att jag inte röstar heller.
Mycket bra förslag där! Det hade jag själv inte tänkt på men nu har jag iaf fixat om rubriken och lagt till länkar i första inlägget efter varje etapp också. Tack för idéen smile

Däremot tror jag att vi ska hålla oss till en enda tråd istället för att starta en ny för varje omgång, har känslan av att allt kommer att bli mer rörigt då när man vill gå tillbaka och kolla upp någonting och så.
Tycker tvärt om ...

En för alla resultat och en ny för varje tävling smile Som det är nu är det oerhört rörigt....


when ever - were ever
513 Inlägg
30 maj 2009
#336
1.  8
2.  3
3. 18


86 Inlägg
30 maj 2009
#337
1:bild 7
2:bild 3
3:bild 4

Bly fot? Nej bara tung på gasen

Bilentusiast
489 Inlägg
30 maj 2009
#338
vad anser vi om hojar då?

Norde? har du någon enväldigt svar? ja eller nej till hojar...

som någon sa, så är det ju ändå folket som röstar som bestämmer, och vill man lägga upp en hoj så tycker jag iaf att man får göra det. Det är ändå så pass nära relaterat i det här sammanhanget.

inte riktigt så man kan dra samma slutsats på le mans 24h's, men här spelar det ju mindre roll.

kör Golf LX -83, 1,6 med godis

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
fotointresserad
2 307 Inlägg
31 maj 2009
Trådstartare
#340
Angående det där med hojar ..

Hur folket har velat haft det har varit lite upp och ner, vissa tyckte det var okej andra inte. Vi sa att vi skulle försöka inrikta oss på bilar eftersom det var det som sidan riktiade sig till i första hand men det var inget jag hade i baktanke nu när jag fick bidragen till den här omgången så därför är det med en nu. Jag tänkte bara motorfordon just då och frågan är om det går att dra någon riktig gräns? Ska vi lossa tyglarna lite och tillåta motorfordon eller var det fel att ha med en mc-bild nu?
Senast redigerat av Norde (31 maj 2009)



Sök