Zwudda skrev:
Registrerade mig igår på
http://volvoturboforum.forum24.se/ för att se hur det verkade. Då jag läst att Admin (Volvo_dude) startat det forumet för att i princip inget annat levde upp till de förväntningar som han sökte.
Så jag registrerade mig, och skrev mitt första inlägg och frågade varför dom bara satt på forumet och klankade ned på G.org, och samtidigt skrev jag upp en hel rad med olika Volvo forum som är helt suveräna, t.ex. TPC och 7/900 forumet.
Fick enbart till svar att pasar det inte så kunde jag dra ifrån forumet, att Admin inte ville ha mig där, det märktes ganska omgående då jag frågade olika saker som antagligen inte överensstämmde med deras åsikter.
Efter det så förklarade jag att han som Admin borde iallafall uppföra sig efter de regler som finns på forum och kanske borde uppföra sig lite mer proffsigt.
Det tålde tydligen inte personen ifråga så han bestämde sig för att avregistrera mitt konto, då han flera gånger (istället för at föra en normal diskussion) enbart sagt att om det inte passar så stick och att han skulle sparka ut mig. Jag sa att han gärna får göra det om han vill, och det gjorde han också.
Men precis innan an avregistrerade mig så hände något mycket ovanligt för att vara Admin, han kallade b.la. mig för "Pung sugare" mm offentligt i en av trådarna.
Borde verkligen en Admin uppföra sig på detta sättet?
Nån mer som har en åsikt om detta forut, den får gärna gå emot min, det gör inget alls.
//MVH