fontheking5 skrev:
Verkar inte va så kul om man inte har premium bilar , blir kanske inget köp ändå .
Det enda man inte kan göra med Standard bilar som med Premium bilar är som nämnt tidigare, ta dem till Phototravel (se, jag har rättat mig

), fördelen med Phototravel mot att använda Photomode i race osv är ju att du kan ha högre upplösning, men oftast så vill man ju ta lite action-shots ändå, och då spelar det ingen roll om det är Standard eller Premium då du måste ta dem i en replay iallafall (och inte i Phototravel)
På tuning fronten så är det som skiljer i princip inget, det är inte förrens du kommer till att du vill just byta däck som det skiljer sig, på standardbilar kan man inte köpa nya däck, jag HAR FÖR MIG att man kan lacka om bilen även om det är en standardbil, och jag är lite osäker på om man kan lacka fälgarna, tror inte det

Men om man beslutar sig för att inte köpa spelet pga att man inte kan köpa nya däck på standardbilar så är det ju ganska crazy

WolFMaN_16 skrev:
1. hur lägger ni in bilderna ?
2. haha någon mer än ja som tycker att lotus exige känns typ halkig på banan ?

haha den sladdar ju fan mer än va den går framåt xD
jag vill lägga in mina bidrag

! men vet inte hur

1) Ta bilderna
2) Gå till ditt fotoalbum i spelet
3) Välj den bild du vill ha, ta fram menyn (triangel?) och välj Export to XMB Gallery (eller något i den stilen) (Du får en fråga, att du minst måste ha 500mb ledigt eller något, för varje bild)
4) Gör så med alla bilderna du vill ha
5) Stäng av spelet och gå ut i XMB
6) Gå till ditt Photoalbum i playstation-operativet (XMB eller vad det nu heter)
7) Stoppa in ett USB minne i ditt PS3
8) Välj antingen bilderna du vill ha, eller hela mappen som heter typ <datum> i ditt gallery, ta fram menyn, Kopiera, du får nu välja ditt USB minne, vänta på att det blir klart
9) Sätt USB minnet i datorn och voila