3307
Sök

Den Äckligaste bilen?!

1 036 Inlägg
3 mars 2009
toyota supra, enbart för att reta upp folk ha ha!

326 Inlägg
3 mars 2009
hahahahahahaha..  måste ju tyvärr säga saab då speciellt talladega!!  haha.. eller vad säger du Mange_ wink

"Sweet Insane Road Maniac"

356 Inlägg
3 mars 2009
Pierre-na skrev:
liquisole skrev:
Pierre-na skrev:
Du skrev ju off topic så wink "äckligaste bilen" du åkt eller kört så jag vet inte vad du menar med alla 740is som åker förbi ... LÄS FÖRFASIKEN VAD HAN SKREV INNAN!

har tyvärr åkt en 740, men det var nog första & sista gången, går nog hellre smile , du är inte på så bra humör va? smile

Nope men gissar på att du åkte en gammal vinterbil då?

Nej han åkte en tokstylad 740 med kjolpaket, neon och sportluftfilter. De blir ju så mycket snyggare då, eller inte. Tycker själva konstruktionen på 740/940 är skitfula, det tar man inte bort med lite "styling". Vet att jag har en själv, men jag tycker den är minst lika ful som alla andra 740/940s big_smile

1 036 Inlägg
3 mars 2009
Dragonbreath skrev:
hahahahahahaha..  måste ju tyvärr säga saab då speciellt talladega!!  haha.. eller vad säger du Mange_ wink

Jag visste att du skulle skriva här relativt fort ha ha:P

205 Inlägg
3 mars 2009
Min peugeot 309 som är möglig i baksätet är rätt äcklig..
Och bland dom fulaste bilarna jag sett. Dock sitter man skönt i förarsätet ;D

119 Inlägg
3 mars 2009
Kan säga att Saab V4 är väldigt äckliga och köra/åka..

Ska det va så ska de va på skånska!

vägblockerare
47 Inlägg
3 mars 2009
golf 2a,   ölburkar,glassplitter och allmänt sunkig men vad kan man begära utav en åkerbil wink

326 Inlägg
3 mars 2009
Mange__ skrev:
Dragonbreath skrev:

Jag visste att du skulle skriva här relativt fort ha ha:P

Älskar dig innerst inne.. deep deep inside.. wink

"Sweet Insane Road Maniac"

7 120 Inlägg
3 mars 2009
Volvo 142... Ryser av tanken på den högen.. tongue

398 Inlägg
3 mars 2009
bjoorniiee skrev:
Pierre-na skrev:
liquisole skrev:

har tyvärr åkt en 740, men det var nog första & sista gången, går nog hellre smile , du är inte på så bra humör va? smile

Nej han åkte en tokstylad 740 med kjolpaket, neon och sportluftfilter. De blir ju så mycket snyggare då, eller inte. Tycker själva konstruktionen på 740/940 är skitfula, det tar man inte bort med lite "styling". Vet att jag har en själv, men jag tycker den är minst lika ful som alla andra 740/940s big_smile

Haha okej ,jag gillar gammla ganska fyrkantiga bilar och inga runda algrensbilar som är gjorta av gammla äggskal och plastpåsar tongue + äckligaste att köra är nog v70n som att sitta i ett rymdskepp och sedan är ratten för stor -.- det är den äckligaste jag kört suttit i var en gammal fiesta med möggel

Alla är idioter tills dom bevisat motsatsen!
Hörs man inte syns man inte, syns man inte finns man inte!

39 Inlägg
4 mars 2009
Ha ha ha vilken "tracka" tråd lol
de vidrigaste jag kört som jag dessutom blev tvingad att sanera, var en norsk importerad lastbil som skulle
fixas för försäljning, hade jag vetat att den sett ut så om jag var spekulant skulle jag inte ha tagit den...

det var en Volvo Lastbil som var fylld till bredden med cigg i varenda hörn o golvet fullt av damm o grus!
vidrigare bil har jag aldrig skådat! klarade knappt av att köra in fanskapet in i hallen pga stanken av cigg!

men ja efter en dags rekondning o service så fick jag den i nära nyskick... (skiten har väl skyddat den)

kommer aldrig mer jobba som lastbilsmekaniker!

Saabvilde!
1 708 Inlägg
4 mars 2009
En gammal Opel Corsa jag fick in på mitt förra jobb. Asvarm sommardag+inrökt+gammal hund.. Fy Faan..

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Fri fart för ett fritt folk!
14 124 Inlägg
4 mars 2009
en Megan som var 1år gammal som vi skulle göra någon service på
var det värsta jag varit med om
det luktade så jävla illa och hela insidan på bilen var totalt trasig
tror han haft 3blöta hundar i bilen konstant eller något

Kör fort så hinner inget hända...

649 Inlägg
4 mars 2009
den som sa Nissan 200sx och Toyota Supra måste ha vart trött. Suprorna är bland dom snyggaste bilarna. Speciellt Dragonbreath`s. Och Nissan 200sx s13 är en jävligt fin bil för dom penga värdet dom ligger i(inte allt för dyr).

För att bli gammal och vis, måste man vara ung och dum.

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
4 mars 2009
Ehm.. Dragonbreath`s Supra är väl ett praktexemplar på hur en supra inte ska se ut tongue.. Men det är min åsikt smile Och den äckligaste bilen jag åkt med i är en gammal 245:a som va möglig innuti >.<
Senast redigerat av JDMy00 (4 mars 2009)

Random Hero
4 047 Inlägg
4 mars 2009
volv0 740 är bland de obekvämaste o sliskigaste ja kört, dfr ja hatar dom så mkt,  land rover (den runda modellen) är sjukt äcklig o ful o tråkig o köra
Senast redigerat av DusanMandick (4 mars 2009)

Dog food lid. Backwards

1 024 Inlägg
4 mars 2009
opel å seat, fan vilka skitbilar..

16 197 Inlägg
4 mars 2009
Rand skrev:
opel å seat, fan vilka skitbilar..

inge fel på seat..big_smile   däremot så e volvo jävligt kass...hehe

"Testar man inte så får man aldrig veta"

250 Inlägg
6 mars 2009
Åkte med i en Ford Mondeo från 94 för länge sen.. Fan va sleten den va.. Rullat över 40.000 mil.. bucklor överallt.. Möglig inuti, snus o tuggummin överallt.. Luktade skit.. Gamla burkar o mcdonalds matpåsar med gammal mat i... Klädseln va typ täckt med hundhår o det fanns en svag lukt av urin i bilen också.

Kompisen hade köpt den för 100 kr o hade inte städat den än.. va vidrigt!

Volkswagen - Das Auto

Teddan
2 495 Inlägg
6 mars 2009
Pierre-na skrev:
liquisole skrev:
Pierre-na skrev:
Du skrev ju off topic så wink "äckligaste bilen" du åkt eller kört så jag vet inte vad du menar med alla 740is som åker förbi ... LÄS FÖRFASIKEN VAD HAN SKREV INNAN!

är inte alla 740 gamla vinterbilar .....

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

Sök