3188
Sök

Den Äckligaste bilen?!

238 Inlägg
6 mars 2009
Vanlig standard bil är en V50, asså fy fan! Sen polarens "stylade" 740 med fel inställt allt, en fjäder på ratten och bilen svänger 90 grader direkt, framvagnen är juh helt rätt inställd där:P

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.

Renault spec "Electromekaniker"
109 Inlägg
6 mars 2009
liquisole skrev:
alla volvo 740 som kör förbi är äckliga att se på smile

Så de kör förbi dig smile Det va inte så bra wink Japanare säger jag bara smile

//David

1 675 Inlägg
6 mars 2009
99_turbo skrev:
liquisole skrev:
alla volvo 740 som kör förbi är äckliga att se på smile

Så de kör förbi dig smile Det va inte så bra wink Japanare säger jag bara smile

//David

ett skratt förlänger livet lol

Ren kraft kan man inte ta på eller se, men den finns där!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
6 mars 2009
DusanMandick skrev:
volv0 740 är bland de obekvämaste o sliskigaste ja kört, dfr ja hatar dom så mkt,  land rover (den runda modellen) är sjukt äcklig o ful o tråkig o köra

Kan säga det att man får ont i ryggen av att sitta i min bmw över en timme. Min 740 däremot sitter man ju hur bra som helst.

Jonas

1 853 Inlägg
6 mars 2009
Morsan hade en Fiat Tipo eller vad dom hette, när jag var mindre. Den med digital hastighets mätare rätt coolt för övrigt...

men den bilen luktade ägg jämt, var rätt äcklig på så vis smile

Aktad Medlem
301 Inlägg
6 mars 2009
Jag köpte en pickup för en bråkdel av det normala priset då den ägdes av en herre som uppskattade att röka pipa mest hela dagarna.

Den var fin i karossen och orginaltonade rutor i ljus brunt... såg riktigt bra ut. men luktade.. pipa.

Ovanför askkoppen satt en svart tjärklump då han knackade ur pipan där. När jag sanerade bort den och hade kört klädseltvätt med ånga mm.. gav jag mig på att putsa rutorna. ganska äckligt när toningen försvann helt och putstrasan blev mörkbrun.

Men den vart rätt ok..  tillslut.

Os Difuntos
1 822 Inlägg
6 mars 2009
min bil

Guns dont kill people, Chuck Norris kills people.

979 Inlägg
6 mars 2009
Min egna bil. Mina dämpare fram är TOTALT slut så den är mer svajjig än lissebergs värsta berg & dalbana. Så ja får tyvär rösta ner min egna kärra:) Men nya dämpare & en hjulinställning så tar den nog dom flesta;) go bil för övrigt.

Hpc

9 117 Inlägg
8 mars 2009
Volvo 245 automat från -78 som var så dålig i ramen att karossen vred sig när man svängde för hårt. kardan slog i golvet när man gasa för mycke, tog in vatten så man hade en liten fiskdamm bakom passagerarsätet, och den var godkänd av SBP....

906 Inlägg
8 mars 2009
Kompisens gamla 240(skrotad nu) men fy fan vad mycket skit det låg i den,lukta anus och allt var bara skit,dämpare och allt möjligt var trasigt, usch!

=)

Suksikaa vittuun "pomot" !
311 Inlägg
8 mars 2009
Köpte för j**ligt länge sen en 245:a av en bonde. Han hade använt den verkligen som den traktor den var. Han hade kört gödsel o annat INNE i bilen. Körde 2 ggr med den innan jag plocka ur motorn o skrota resten. Men f*n vad det stank inne i bilen.

Eigenbrötler
1 237 Inlägg
8 mars 2009
en honda tror jag det var, där ägaren ätit på sisylla ett antal gånger och stoppat mosbrickorna och liknande under sätet när han var klar,. eeew

Avstängd
135 Inlägg
8 mars 2009
HYANDAI ATOS AUTOMAT 
1liters motor tror jag det är i en sån. Lånebil. 50blås i halvskarp sväng så lätta den på andra sidan med sina 135 breda däck. Jag förstår inte att såna bilar får säljas ens. Kickdown = varvräknaren small till 3000rpm men hände det nått ? NEJ det kan inte vara mer än 50nm i sån skrot korea skit.

Blir riktigt förbannad när jag ser såna bilar ibland.

En sunkig rostig 740 är rena drömmen köra mot en helt ny ATOS i alla fall. Alla som hatar 740 tror jag lider av nån volvo fobi bara. När man väl måste köra nån gammal skrot så skulle jag av alla skrotbilar välja 740, det är den bästa skrotbilen så att säga. Stor,rymlig,säker mot många gamla japaner nyare ATOS mm, Fiat Uno är oxå riktigt jävla skrämmande åka i.Ont i magen får man när man tänker på krocksäkerhet . Lek med livet och döden Nu väljer jag inte köra 740 heller. Men 740 är ingen skit bil om den är i mkt gott skick, bara att dom är dyra köra för många. 740 volvo är lyxbil jämfört med FIAT UNO och GOLF 1 och 2 samt gamla Jettor
Senast redigerat av AutoCare (8 mars 2009)

leo_m83
8 mars 2009
volvo 240 och 740. Fy fan de bilarna ser ut som en skrot kartong...

631 Inlägg
8 mars 2009
leo_m83 skrev:

ja, det var ju precis vad tråden handlade om.

Smart kille detta

25 Inlägg
17 mars 2009
När jag var i turkiet , och åkte en jävla skabbig mercedes satt på sån irankulmatta i baksätet.. o det stank rök + kebabsvett typ.. fan vad äckligt

Smack that ass!!
2 953 Inlägg
17 mars 2009
leo_m83 skrev:

dina cornflakes bilar då?

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet

Forummoderator
26 339 Inlägg
17 mars 2009
Renault Kangoo (reservpostbil) med 1.4-liters motorn.

Hade gått för långt så pajade den så pajade den för sista gången. Automatlådan
halvsov och stötte i växlarna lite hipp som happ, och sen hur den var skött..jisses.
Städade ur den en sommardag och man hittade toarullar som legat i lervatten på
golvet, gamla adresslappar och allt möjligt skit överallt.
Luktade som nån hade urinerat i den.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Evolution Garage
1 299 Inlägg
17 mars 2009
Tror min 740 är äckligaste bilen jag vart med om... har bokstavligt talat använt den som papperskorg/förråd en längre tid.

Sky´s the limit...

Dalarna
156 Inlägg
17 mars 2009
leo_m83 skrev:

tuffing.....

Dalarna

Sök