2578
Sök

Den Äckligaste bilen?!

787 Inlägg
17 mars 2009
Alla bilar är Äckliga..

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
17 mars 2009
TurbOla, Jag kan uttala mig om jättemkt, är inte spec svårt smile Sen skrev jag att volvo ser ut som skit!(min åsikt), inte att dom går dåligt eller att dom va dåliga på ngt sätt. Jag har bara bra smak, thats all wink

787 Inlägg
17 mars 2009
talibangran skrev:
JDMy00 skrev:
TurbOla, Jag kan uttala mig om jättemkt, är inte spec svårt smile Sen skrev jag att volvo ser ut som skit!(min åsikt), inte att dom går dåligt eller att dom va dåliga på ngt sätt. Jag har bara bra smak, thats all wink

bra smak ? har man de när man leker gangsta kille ? lol

då vill ja bli lika cool som dig haha

Wiieeeeee

Kombi-Nation
289 Inlägg
17 mars 2009
JDMy00 skrev:

Bra smak ? jo ditt busskort funkar ju säkert fint smile

För övrigt så är det äckligt när folk röker i bilar eller har fullt med diverse skräp. Städa regelbundet är mitt råd, det gäller även att man ska tvätta utsidan av bilen också.

787 Inlägg
17 mars 2009
Jaa volvo är skitfula, dom borde skrotas varenda en.. precis som alla andra bilar.. för alla bilar är äckliga och spottar ur sig massa äckel smile köp en billig cykel på blocket istället.. haha.. jag sålde alla mina bilar och cyklar istället..
Senast redigerat av AlvereZ (17 mars 2009)

Reservdansk
6 271 Inlägg
17 mars 2009
AlvereZ skrev:
Jaa volvo är skitfula, dom borde skrotas varenda en.. precis som alla andra bilar.. för alla bilar är äckliga och spottar ur sig massa äckel smile köp en billig cykel på blocket istället.. haha.. jag sålde alla mina bilar och cyklar istället..

Här är i alla fall en som har en hållbar ståndpunkt, hahaha! lol

Lite drygt att cykla dock när man bor på landet och har långt till city och närmsta bussarna går nästan en mil bort. roll

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

Kombi-Nation
289 Inlägg
17 mars 2009
AlvereZ skrev:

Då kommer min fråga till dig : Vad gör du här på garaget ?

Eller var ditt inlägg bara ren ironi ?

135 Inlägg
17 mars 2009
vilket dravel...............

787 Inlägg
17 mars 2009
TurbOla skrev:
AlvereZ skrev:

Lite drygt att cykla dock när man bor på landet och har långt till city och närmsta bussarna går nästan en mil bort. roll

Förr klarade vi oss fram och tillbaka på nåt sätt utan bil? latmaskar wink

Volvoskadad
6 017 Inlägg
17 mars 2009
sanhoj skrev:
vilket dravel...............

Minst sagt. Det som är nackdelen med ett icke märkes forum.

Jonas

787 Inlägg
17 mars 2009
Fetazde skrev:
AlvereZ skrev:

Då kommer min fråga till dig : Vad gör du här på garaget ?

Eller var ditt inlägg bara ren ironi ?

Jag trivs här på garaget, så härlig kambratskap här roll

Förresten det finns ju MC och andra saker här i garaget? så varför inte en cykel? gräsklippare också btw det är vad jag har i mitt garage iaf . massa annat med visserligen smile
Senast redigerat av AlvereZ (17 mars 2009)

Reservdansk
6 271 Inlägg
17 mars 2009
AlvereZ skrev:
TurbOla skrev:
AlvereZ skrev:

Skaffar du hästen så har jag vagnen. wink

"Då pansar dundrar fram på öppna hedar
vi alla liksom känner oss förmer."

P7 - Södra Skånska Regementet

plattsättare!
804 Inlägg
17 mars 2009
Zadran skrev:
nej, det är inte för att jag har Volvo! jag blir bara så jävla irriterad på att folk inte kan fatta att man tycker olika. du började la hacka eller? mm just det
Och VÄLDIGT många tycker om Volvo också!
Orka vara så anti ett bilmärke!
Shit..

Det har jag inte sagt ens, jag sa att jag ANTAR att dom FLESTA är 20+!

aja jag tycker volvo ser ut som skräp HEJ DÅ

haha bra instälning du har säkert inte äns kört någon heller men men,,

Man är inte full förrän man ligger på golvet och måste hålla i sig!!
Medlem
www.pro-racing.se

787 Inlägg
17 mars 2009
TurbOla skrev:
AlvereZ skrev:
TurbOla skrev:

Skaffar du hästen så har jag vagnen. wink

Jag har redan häst och vagn wink Ska droppa emo gejen och satsa på amish istället smile

179 Inlägg
17 mars 2009
när ändå tråden e förstörd så kan jag säga att 240 o 740 e allt annat än snygga men det e fan ballt med när dom har en riktig dräpar motor o piskar feta bilar som kostat skjortan..

3 268 Inlägg
18 mars 2009
Pelle84 skrev:
när ändå tråden e förstörd så kan jag säga att 240 o 740 e allt annat än snygga men det e fan ballt med när dom har en riktig dräpar motor o piskar feta bilar som kostat skjortan..

men jag tycker personligen att 240 och 740 är den äckligaste bilen hitills
desutom så är detta land en demokrati, och majoriteten vinner, och så var det en efterlysning och han ville veta vad vi tycker, han ville inte ha några motargument lol
men det verkar som 240 och 740 leder med titeln som äckligaste bilen!

KTM 660
537 Inlägg
18 mars 2009
Tråden verkar ju ha gått över till fulaste bilen, för ja tolkar äckligaste bilen som en bil som var rent av snuskig invädigt eller har ja fel? Och då tänker ja på mögel, skräp, ja allt sånt kladd.

Men Ts får väll rätta mig om ja har fel.

Pontiac Gto 69a
Volvo 740 90a projekt bil

22 Inlägg
18 mars 2009
Volvo 745, riktig sur uppstötning..

7 100 Inlägg
18 mars 2009
alla bilar jag har åkt/kört har vart fin invändigt.
men äckligaste var nog en polisbil,luktade urk och ostädat tongue

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

★★★★★
455 Inlägg
18 mars 2009
Inlägg raderat /admin
Senast redigerat av chrizz (18 mars 2009)

Sök