Du får även ha med i beräkningen att det är lågkonjuktur, och folks bilintresse har förmodligen blivit lägre sen den dagen i maj 2008. Jag personligen har nästan tappat intresse helt för t.ex. billjud pga. att jag till exempel inte har en krona till övers för sånt. Denna förbannade lågkonjuktur har verkligen satt sina spår. För några år sen kunde vi knappt stava till ordet "konjuktur". Men idag kommer det på tal minst tre gånger varje dag..
Inte nu heller, tydligen.
Sorry, kunde inte låta bli
Hehe! Skönt att jag inte är ensam ordpolis här på sidan.
- Den som gräver en grop åt andra använder ofta spade -
Du får även ha med i beräkningen att det är lågkonjuktur, och folks bilintresse har förmodligen blivit lägre sen den dagen i maj 2008. Jag personligen har nästan tappat intresse helt för t.ex. billjud pga. att jag till exempel inte har en krona till övers för sånt. Denna förbannade lågkonjuktur har verkligen satt sina spår. För några år sen kunde vi knappt stava till ordet "konjuktur". Men idag kommer det på tal minst tre gånger varje dag..
Inte nu heller, tydligen.
Sorry, kunde inte låta bli
Hehe! Skönt att jag inte är ensam ordpolis här på sidan.
Nu när det finns över 100 000 medlemmar tycker man ju att det borde slås nya rekord i antalet besökare på sidan på en och samma gång! Rekordet är ju från 14:e maj 2008!! Då hade ju sidan betydligt färre medlemmar (70 000-75 000 kanske)!!!
Hände det annars något speciellt den dagen då sidan hade 5725 besökare samtidigt?
Läs längre bak i tråden, vi har diskuterat det redan.
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."