Står inför valet att antingen välja ett par Angel Eyes (2500:-) på någon vanlig svensk styling sida eller att ja beställer ett par HELLA Celis Angel Eyes (4500:-). Då de sistnämnda är nästan dubbelt så dyra så undrar jag om de ochså är "dubbelt" så bra så att säga? Är det värt att köpa de?
hella är bra men kanske inte dubbelt så bra.. köp av nån som lämnar garanti om dom verkligen är dubbelt så dyra,,, annars finns ju in pro som ligger nånstans emellan i prisnivå och som har jävligt bra grejer.. inpro finns på tillbilen.se , har de inte till din bil kan de nog specialbeställa
Celis lyser bättre än vanliga diod angeleyes, vissa väljer att kalla CCFL för Celis också men har också för mig att Hella kör med en vanlig lampa som reflekterar i en ljus slinga precis som det gör i hellas Original BMW framlysen med angeleyes.
Tack för ansträngningen men det är inte till min modell. Jag har Astra H/MKV/MK5 (kärt barn har många namn ) sen e dessutom strålkastarna på min modell inte samma som Astra H utan går under beteckningen GTC/OPC. Jävligt klurigt, men det är inte många firmor som har rätt beteckning på just min modell.