Inga bra bilder i mörkret kanske...Men måste säga dom flesta bilar höll mycket hög kvalitet i sina byggen o ljudet...puhh...Gick knappt gå runt i området...J-vlar vilket ljud.... Varje Lördag mellan kl 20 -24 om ni ska dit...det är värt ett besök...
Dom är mycket duktiga för det, de jobbar mycket också på nätter då är det inte så varmt, Var i Phuket var det? jag tittade en i Patong, mycket fin. Man kan säga också att det är otroligt många Volvo i Thailand.
Senast redigerat av alain (5 mars 2009)
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Dom är mycket duktiga för det, de jobbar mycket också på nätter då är det inte så varmt, Var i Phuket var det? jag tittade en i Patong, mycket fin. Man kan säga också att det är otroligt många Volvo i Thailand.
Phuket Town...ca 50-60 bilar varje lördag kväll kör dom....Mitt i stan på en park....
Typsikt att man inte visste om detta.. kom ju hem för två veckor sen ju.. försökte ta reda på om de fanns någon streetracing men de va ingen som hade nån koll
Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se
Var där i februari. Såg en och annan volvo. Även volvo- och scaniabussar men tror inte jag såg en enda saab. Och dessa stylade bilar... jo da... en och annan sådan också. Åkte med en minibuss med rätt skönt ljud i.
Pratade med lite bilfolk när jag var i Puket, Dom gillar överlag inte saab i thaland, Men volvo går hem tydligen haha. Såg ett par roliga volvo bilar med anorlunda utrustning te.x nissan RB motor m,m Fanns ju även Disco TukTuk's där man knapt kunde prata med varandra för dom spelade så hög musik i sina små tukkar. haha
Ja jag vart förvånad när jag var i Phuket, fanns ju 940ar överallt typ
När jag var i Thailand sa dom att dom finaste bilarn var marcedes, bmw, och volvo^^
Det är så även saab, men volvo och saab ligger högre upp än merca och bmw
Inte enligt dem jag pratade med när jag var runt i thailand. Inget Saab V.s Volvo snack nu alltså, Men dom sa att dom inte gillade saab, Minns ej att jag fick ngn anledning igentligen men det var bara så typ..
Den enda saaben jag såg var Svensk reggad! Den som ett par åkte jorden runt i.