2340
Sök

Att välja rätt Pickup

238 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Tja, jag har en hel del bilar i mitt garage, bla en Dodge Ram 1500 Daytona -05. Rullade runt i den ikväll och stötte på de två sakerna jag hatar mest i trafiken...

En gammal rishög med taskigt ljus, ingen aning om han har halv eller hel ljus för en är starkare än den andra, eftersom jag har en liten extra ljus fetich så fläskar jag på med allt jag har vilket är mer än en normal lastbil tongue Visade sig att det vart hel ljus han hade på och jag skrämde skiten ur han smile

Nöjd som jag var rullade jag vidare med min oerhört känsliga last, öl. Kommer in i centrum och visst fan där är det jag hatar mest av allt, en sur liten sketen kärring i en liten röd plast bil som kör i rondeller! Kommer körandes i norr gående kör fält och hon från söder lite tidigare än mig, ser att hon blinkar höger, alltså att hon ska ur rondellen där jag kommer ifrån. Aha oki tänker jag och rullar in i rondellen i hyfsad fart, men ne tanten svänger inte, ne för att hon kör i en rondell och det måste hon juh visa för världen genom att blinka åt höger genom hela rondellen... Stampar bromsen i bott och kastar mig på tutan som jag bytt ut mot lite starkare saker så det vrålar på av bara fan av skrikande däck och två mega tutor. Min stackars öl mådde inge bra och jag känner på mig att minst ett flak gått sönder, då kör kärringen runt i nästa rondell och passerar mig och pekar finger!

Eftersom det inte var en käft mer på vägen än vi två, tog jag ut min ilska på henne genom att köra efter henne hem med tänt extra ljus precis i röven och tuta i 5 mins utanför hennes hus...

Jag har nu lugnat ner mig men är på jakt efter en annan pickup att ha som snö plogg för diverse små röda plast bilar i rondeller, gillar min Dodge för mycket för att jag ska låta något hända den, även fast det börjar bli rätt många Dodger här i stan. Är på jakt efter en stor maffig, manlig sak som jag ska utrusta till max och sen inte stoppa för kärringar som inte kan hantera sina fordon........

Borde vara lag på att om man tog sitt körkort innan det fanns rondeller så skulle man få gå en kurs innan man tilläts ut och köra igen...

Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.

N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
6 mars 2009
Chevrolet K20 med dubbelmontage 6.2l dieseln (raka rör såklart) och 8 fots flak så du kan köra med en hel radda batterier för dina x-ljus tongue

Visst ska man visa att man blir förbannad men du tycker inte att det är lite överdrivet att skrämma livet ur tanten?
Senast redigerat av TenZer (6 mars 2009)

Rock'n Roll

Herr
1 722 Inlägg
6 mars 2009
Dej vill man inte hamna framför om nu den mänskliga faktorn skulle ställa till det för mej.. usch.

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
6 mars 2009
Köp en stridsvagn och visa tantjäveln vart skåpet ska stå! wink

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

2 118 Inlägg
6 mars 2009
Hahahaha bästa jag läst på länge lol

D.i.l.l.i.g.a.f

238 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
TenZer skrev:
Chevrolet K20 med dubbelmontage 6.2l dieseln (raka rör såklart) och 8 fots flak så du kan köra med en hel radda batterier för dina x-ljus tongue

Visst ska man visa att man blir förbannad men du tycker inte att det är lite överdrivet att skrämma livet ur tanten?

Ohh såg mysig ut, då kan jag köra över dem istället wink

Visst visa kanske tycker att jag överdrev lite, visst gjorde jag det, men man skapar inte nästan en olycka för att sen åka tillbaka och peka finger åt den som hon hade turen hade så pass bra köregenskaper att han lyckades stanna när hon själv kör som en idiot, i så fall ska jag ta lastbilen och bara köra runt i rondellen och blinka höger... Folk kommer hålla sig ur centrum!

238 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
LocKtar skrev:
Dej vill man inte hamna framför om nu den mänskliga faktorn skulle ställa till det för mej.. usch.

Ingen fara om du gör ett misstag, men om du nästan skapar en olycka för att sedan vända om och hån le och peka finger åt den som fick tvär nita pga du inte kan använda den grej som är det första man får lära sig på trafikskolan efter det att man ställt in stolen och backspeglar korrekt, då kör jag över dig med min nya Chevrolet K20 wink

238 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
IceEyes skrev:
Köp en stridsvagn och visa tantjäveln vart skåpet ska stå! wink

Svår att gatregga men tanken slog mig wink

238 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Lite mera tips hade uppskattats, hittade en stylad Toyota Thundra i entrepenad börsen som inte såg helt fel ut, men lite mera tips hade itne varit fel smile

4 554 Inlägg
6 mars 2009
for f-350 och uppåt finns väl till 650 om ja inte har läst fel nånstans, men flaket får du nog köpa till frö man verka bara få hytten på de större modellerna:P 450 är nog rätt rå bara den
http://images.4wheeloffroad.com/roadtests/131_0703_03_z+2008_ford_f450_super_duty+front_passenger_side_view.jpg

erller varför inte 650:P
http://www.usageorge.com/Wallpapers/Automobile/wallpaper/Ford-F-650.jpg

clubjdm.se
462 Inlägg
6 mars 2009
http://www.skinz.org/cars/hummer-h1-wallpapers/hummer-h1-wallpaper-3.jpg

Hummer H1

Lycka till
Senast redigerat av Asse_ (6 mars 2009)

www.clubjdm.se

Entreprenör
1 286 Inlägg
6 mars 2009
H1 ftw! smile

// Niklas Johansson

238 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
Ford 650 tilltalade mig rätt rejält, vilka möjligheter smile H1'an har jag redan haft i tanken, men det finns ett par sådana i stan redan och jag vill vara lite unik wink

4 554 Inlägg
6 mars 2009
Sued skrev:
Ford 650 tilltalade mig rätt rejält, vilka möjligheter smile H1'an har jag redan haft i tanken, men det finns ett par sådana i stan redan och jag vill vara lite unik wink

ptja du behöver inte längre fundera på att köra rund rondellerna i u-a du kan köra rakt igenom, mejja ner allt i din väg på vägen och skulle de gå trögt har du ju vinchen:P

238 Inlägg
6 mars 2009
Trådstartare
loudness skrev:
Sued skrev:

ptja du behöver inte längre fundera på att köra rund rondellerna i u-a du kan köra rakt igenom, mejja ner allt i din väg på vägen och skulle de gå trögt har du ju vinchen:P

Haha aa sant, fast hela grejen är juh att jag ska köra super lagligt som jag för övrigt gör om man räknar bort lite för hög hastighet då och då wink Jag ska ploga små röda plast bilar med sura kärringar i tongue

Fast måste juh erkänna att jag blev sugen på att hoppa över rabatterna i mitten av rondellerna nu wink

Volvoskadad
6 017 Inlägg
6 mars 2009
Känns som en väääldigt seriös tråd detta

Jonas

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
6 mars 2009

Alltså, F-650'n är OÄNDLIGT MANLIG. big_smile
Den är så jävla FET att det inte går att beskriva.
H2'ans tak slutar där FLAKET slutar på F-650'n lixom. big_smile

http://images.motortrend.com/auto_shows/coverage/sema/112_2006_sema_299x+2007_ford_f650_by_DeBerti_Designs+side_view.jpg

http://blogs.venturacountystar.com/dennert/archives/ford_f650_05.jpg

http://www.marax.at/funpix/ford_f650_08.jpg

Men om vi ska vara helt realistiska så är ju en Dodge Ram 2500 eller 3500 inte helt fy skam att åka omkring i. Cumminsdieseln som sitter i är helt jävla brutal, går att kräma ut mååånga hästar. big_smile

http://images.dieselpowermag.com/features/ford/0707dp_19_z+2006_dodge_ram_3500.jpg

Cambervinkeln fram förstör, men den är fet hur som helst:
[imh]http://image.sporttruck.com/f/9183502/0711st_zoom+2005_dodge_ram_3500_crew_cab_dualie+.jpg[/img]

http://www.canadiandriver.com/news/02images/02sema/ram_3500_cannonball.jpg

http://www.pintadodesperado.com/2006%20Dodge%20Ram%203500%20Dually%20LHS%20from%20front%204.JPG
Senast redigerat av FL3JM (6 mars 2009)

8 883 Inlägg
6 mars 2009
Sued skrev:
Tja, jag har en hel del bilar i mitt garage, bla en Dodge Ram 1500 Daytona -05. Rullade runt i den ikväll och stötte på de två sakerna jag hatar mest i trafiken...

En gammal rishög med taskigt ljus, ingen aning om han har halv eller hel ljus för en är starkare än den andra, eftersom jag har en liten extra ljus fetich så fläskar jag på med allt jag har vilket är mer än en normal lastbil tongue Visade sig att det vart hel ljus han hade på och jag skrämde skiten ur han smile

Nöjd som jag var rullade jag vidare med min oerhört känsliga last, öl. Kommer in i centrum och visst fan där är det jag hatar mest av allt, en sur liten sketen kärring i en liten röd plast bil som kör i rondeller! Kommer körandes i norr gående kör fält och hon från söder lite tidigare än mig, ser att hon blinkar höger, alltså att hon ska ur rondellen där jag kommer ifrån. Aha oki tänker jag och rullar in i rondellen i hyfsad fart, men ne tanten svänger inte, ne för att hon kör i en rondell och det måste hon juh visa för världen genom att blinka åt höger genom hela rondellen... Stampar bromsen i bott och kastar mig på tutan som jag bytt ut mot lite starkare saker så det vrålar på av bara fan av skrikande däck och två mega tutor. Min stackars öl mådde inge bra och jag känner på mig att minst ett flak gått sönder, då kör kärringen runt i nästa rondell och passerar mig och pekar finger!

Eftersom det inte var en käft mer på vägen än vi två, tog jag ut min ilska på henne genom att köra efter henne hem med tänt extra ljus precis i röven och tuta i 5 mins utanför hennes hus...

Jag har nu lugnat ner mig men är på jakt efter en annan pickup att ha som snö plogg för diverse små röda plast bilar i rondeller, gillar min Dodge för mycket för att jag ska låta något hända den, även fast det börjar bli rätt många Dodger här i stan. Är på jakt efter en stor maffig, manlig sak som jag ska utrusta till max och sen inte stoppa för kärringar som inte kan hantera sina fordon........

Borde vara lag på att om man tog sitt körkort innan det fanns rondeller så skulle man få gå en kurs innan man tilläts ut och köra igen...

Men herregud...har man inget bättre för sig än att leka privatpolis..
Sorligt beteende av en som uppenbarligen har körkort och är över 18, annars hade jag tippat åldern till 5 med tillhörande blå spade.
Senast redigerat av Hamilton (6 mars 2009)

Fotograf på tierpidag.se

1 062 Inlägg
6 mars 2009
Kan du inte ta ett kort å visa din "brutala" pickis så vi får se hur rädd tanten blev big_smile

Team Björkeryd

STI TypeR Driver
191 Inlägg
6 mars 2009
Hamilton skrev:
Men herregud...har man inget bättre för sig än att leka privatpolis..
Sorligt beteende av en som uppenbarligen har körkort och är över 18, annars hade jag tippat åldern till 5 med tillhörande blå spade.

Word!

Varför ha pengarna på banken där man inte ser dom?

Sök