Tja, jag har en hel del bilar i mitt garage, bla en Dodge Ram 1500 Daytona -05. Rullade runt i den ikväll och stötte på de två sakerna jag hatar mest i trafiken...
En gammal rishög med taskigt ljus, ingen aning om han har halv eller hel ljus för en är starkare än den andra, eftersom jag har en liten extra ljus fetich så fläskar jag på med allt jag har vilket är mer än en normal lastbil
Visade sig att det vart hel ljus han hade på och jag skrämde skiten ur han
Nöjd som jag var rullade jag vidare med min oerhört känsliga last, öl. Kommer in i centrum och visst fan där är det jag hatar mest av allt, en sur liten sketen kärring i en liten röd plast bil som kör i rondeller! Kommer körandes i norr gående kör fält och hon från söder lite tidigare än mig, ser att hon blinkar höger, alltså att hon ska ur rondellen där jag kommer ifrån. Aha oki tänker jag och rullar in i rondellen i hyfsad fart, men ne tanten svänger inte, ne för att hon kör i en rondell och det måste hon juh visa för världen genom att blinka åt höger genom hela rondellen... Stampar bromsen i bott och kastar mig på tutan som jag bytt ut mot lite starkare saker så det vrålar på av bara fan av skrikande däck och två mega tutor. Min stackars öl mådde inge bra och jag känner på mig att minst ett flak gått sönder, då kör kärringen runt i nästa rondell och passerar mig och pekar finger!
Eftersom det inte var en käft mer på vägen än vi två, tog jag ut min ilska på henne genom att köra efter henne hem med tänt extra ljus precis i röven och tuta i 5 mins utanför hennes hus...
Jag har nu lugnat ner mig men är på jakt efter en annan pickup att ha som snö plogg för diverse små röda plast bilar i rondeller, gillar min Dodge för mycket för att jag ska låta något hända den, även fast det börjar bli rätt många Dodger här i stan. Är på jakt efter en stor maffig, manlig sak som jag ska utrusta till max och sen inte stoppa för kärringar som inte kan hantera sina fordon........
Borde vara lag på att om man tog sitt körkort innan det fanns rondeller så skulle man få gå en kurs innan man tilläts ut och köra igen...