Förra året var hur kul som helst, även om jag körde uruselt på 402m, haha.
Förslagsvis:
Klara besked om kostnader, regler och ev. priser, samt tider. I god tid så man kan ha framförhållning.
Differentierad kostnad beroende på vad man tänkt göra: Inträde, utställning, 402m, bana.
Även att det är rushracing som håller i det, så kanske det vore en bra idé med en egen hemsida på internet helt ämnat åt detta event, med bilder från förra året etc. Det känns mer proffsigt.
För att dra in mer pengar skulle ni kanske ta på er att ordna en mer seriös filmning av bankörningen och ev. sälja filmen till förarna. Jag var med X40-klubben på Kinnekulle förra året och det var riktigt riktigt riktigt roligt. Att ha den dagen på film hade jag lätt betalat för. Förslagsvis hör RR med mediaprogramet på Gärdeskolan om inte någon där vill ta på sig att som projekt filma och redigera? En galen idé, men
någon kanske nappar. Om inte annat så kanske de kan låna ut utrustning? Så mycket pengar som många lägger ner på bilhobbyn så tror jag iaf några skulle betala för att få en film på bankörningen. Ta betalt och skicka i efterhand. Det finns ju alltid någon som filmar och lägger ut på internet, men samtidigt är det ju oftast av sämre kvalitét. Det är dumt att inte låta göra det *rätt* från början.