Hallå! Tänkte höra om det är någon som vet vem som äger min gamla Polo -03a.. Den byttes in på RA Motor i Uppsala i somrasmen stod på firman i ca 6 dagar .. Hade varit kul och se vem som hade planer för att föra den lilla skönheten vidare Polon hade dock 14"are och toning från B-stolpen och bakåt när den såldes .. Mvh Magnus
De tackar jag för då Ville igentligen veta om det var någon som har sett bilen oxå fast de klart, inte många som kollar efter en .. va ska man kalla de .. "tantbil"
De tackar jag för då Ville igentligen veta om det var någon som har sett bilen oxå fast de klart, inte många som kollar efter en .. va ska man kalla de .. "tantbil"
Haha..kanske inte. Fast ja tycker den va snygg iaf Fast nu är det ju en tantbil låter det som
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Lånar denna tråd lite å undra om något sett min gamla audi i Karlstad området då ? tror den gick dit hehe Ps tar bort detta direkt om nån blir syr ...bara säga te Ds
Saknaden e stor *snyft*
Senast redigerat av Baloo79 (7 mars 2009)
quattro crew come to rape you
Smärta är feghet som lämnar kroppen
Lånar denna tråd lite å undra om något sett min gamla audi i Karlstad området då ? tror den gick dit hehe Ps tar bort detta direkt om nån blir syr ...bara säga te Ds