Hej,idag skall ja börja och laga upp min 854 GLT.Ja tänkte de med för hög CO-halten ja fick fel på,kan de va så att de kan läcka ifrån avgassröret?,eller att lambasonden kanske håller på att ge sig?. Tacksam över alla svar och tips=)
Nu är de så när ja köpte den,så va de över 50lite i tanken.Men ja undra ifall de hjälper och hälla i såndär innjectionceaner som gör rent bränslesystemet och resten?
gamlingen har det. En ordentlig service löser nog ditt problem ska du se. Byte av Olja, oljefilter, luftfilter, tändkablar+stift och bränslefilter kommer ta dig långt.
Gör inte som glen_s sa och tanka 50% etanol, det märker dom tro mig, det stinker. Lycka till
gamlingen har det. En ordentlig service löser nog ditt problem ska du se. Byte av Olja, oljefilter, luftfilter, tändkablar+stift och bränslefilter kommer ta dig långt.
Gör inte som glen_s sa och tanka 50% etanol, det märker dom tro mig, det stinker. Lycka till
Ja sbp är inte så dumma som folk här inne verkar tro.. de dummaste är nog dom som försöker å fuska sej igenom bes på olika sätt..