E du nöjd så e de ju skitsamma va andra tycker Den nya blir me 100% säkerhet lika grym som den gamla hade blivit, sen e de ju alltid lite nice me mer motoreffekt
Hade jag haft en A4 hade du haft en spekulant på kjolpaketet kan jag säga
E du nöjd så e de ju skitsamma va andra tycker Den nya blir me 100% säkerhet lika grym som den gamla hade blivit, sen e de ju alltid lite nice me mer motoreffekt
Lycka till me nya bygget nu
//Jacob
Tack så mycket, javisst är det så, men det är ju alltid roligt när andra gillar vad man gör hehe. Tack så mycket, för kommentaren.
Direkt när allt arbete vid gjutaren är färdig kommer kjolpaketet vara ute för försäljning.
Lycka till me nya bygget nu
//Jacob
Tack så mycket, javisst är det så, men det är ju alltid roligt när andra gillar vad man gör hehe. Tack så mycket, för kommentaren.
Direkt när allt arbete vid gjutaren är färdig kommer kjolpaketet vara ute för försäljning.
Sant, men sätter du bara igång så tror jag att folk kommer ändra åsikt om dom varit neggiga tidigare
Blir nog fint med den nya kärran hade dock gärna sett att du kört på dina egna skapelser ändå, men huvudsaken är ju att du själv tycker det blir finemang