2244
Sök

Vad gör dom med alla ventil hattar ????????

38 Inlägg
9 mars 2009
Trådstartare
Det kan inte bara vara klåfingriga tjuvar som stjäl ventilhattar för att sätta dom på sina fordon,dom måste ju användas till nått annat eller?.dom kostar ju ca 30-40kr satsen så det kan ju inte vara priset som gör dom så eftertraktade.sjäv har jag förlorat ca 7-8 omgångar och jag bor i en mindre by i jämtland har räknat lite på det och bara i min omgivning så är det minst 1000 hattar på mindre änn ett år som blivit stulet.eller är det så enkelt att dom far av vid körning ?

4 001 Inlägg
9 mars 2009
jag ger dom till grabben och han använder dom som pärlor, skitsnyggt faktiskt tongue

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

huh?
10 427 Inlägg
9 mars 2009
Jag blev av med mina sportiga Jula-ventilhattar när jag parkerade i -> Borlänge <- någon timme förra sommaren.

Tror det ska finnas en stor gammal tråd om just detta. tongue

Den som söker han finner:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=43820
Senast redigerat av steifan (9 mars 2009)

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
9 mars 2009
Det är väl som att palla äpplen, man gör det bara för att jävlas tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
9 mars 2009
Jag pallade äpplen för att jag va hungrig ja tongue Och sen tror jag att det är många epa-raggare o moppepojkar som snor ventil hattar för dom ska kunna va coola vid korvkiosken ^^

VW-nörd?
4 332 Inlägg
9 mars 2009
JDMy00 skrev:
Jag pallade äpplen för att jag va hungrig ja tongue Och sen tror jag att det är många epa-raggare o moppepojkar som snor ventil hattar för dom ska kunna va coola vid korvkiosken ^^

Fan står dom asså å spanar in varandras ventilhattar? tongue Sjukt

Avstängd
914 Inlägg
9 mars 2009
Små ungar sätter dom på sina cycklar/mopeder?

Vissa faller för grupptryck, jag faller för laddtryck!

730 Inlägg
9 mars 2009
steifan skrev:
Jag blev av med mina sportiga Jula-ventilhattar när jag parkerade i -> Borlänge <- någon timme förra sommaren.

Tror det ska finnas en stor gammal tråd om just detta. tongue

Den som söker han finner:

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=43820

Satt och läste lite i den tråden, någon som blivit av med 16st!!
Efter 2:a gången dom blev stulna varför inte köra med gamla heliga original grejer.

tycker oftast det ser skit ut med lite "värre" ventil hattar.

huh?
10 427 Inlägg
9 mars 2009
Mortalis skrev:
JDMy00 skrev:

Fan står dom asså å spanar in varandras ventilhattar? tongue Sjukt

http://images.tradera.com/228/77364228_1.jpg
http://www.tradera.com/Black-Iron-Cross … n_84398461

Har man såna är man nog kung wink wink

107 Inlägg
9 mars 2009
Har blivit av med ett antal uppsättningar ventilhattar oxå. Det e småskitar som inte kan skilja på mitt och ditt och sen sätter dom det på sina cyklar.. Efter tredje gången så blev ja förbannad. Så ja krossade massa glas och så limma ja lite på ventilhattarna och sen rulla dom i glaset. Sen efter de så har dom aldrig rört dom om ja satt på andra.. Det är kanske lite taskigt men det funka iaf.. smile

1 079 Inlägg
9 mars 2009
Vet iaf att Volvo har ventilhattar som man kan dra åt ordentligt med ringnyckel... Tror inte att fjortisarna springer runt med en ringnyckelsats...
Senast redigerat av Syst3m (9 mars 2009)

7 100 Inlägg
9 mars 2009
jag har röda ventilhattar på  min bmx,men dom har jag fatiskt köpt själv tongue

men de är som alla ovanför säger,massa kids som snor dom!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

1 570 Inlägg
9 mars 2009
Jag skulle vilja binda personen som stjäl mina julahattar i dragkroken på Volvon och testa om jag kommer upp till 200 blås med släp.

Jävel
2 018 Inlägg
9 mars 2009
Jag är eparaggare, jag har då fan aldrig stulit en ventilhatt, men däremot köpt många nya wink

You got to risk it, to get the biscuit :)

3 650 Inlägg
9 mars 2009
__LINDSKOG__ skrev:
Har blivit av med ett antal uppsättningar ventilhattar oxå. Det e småskitar som inte kan skilja på mitt och ditt och sen sätter dom det på sina cyklar.. Efter tredje gången så blev ja förbannad. Så ja krossade massa glas och så limma ja lite på ventilhattarna och sen rulla dom i glaset. Sen efter de så har dom aldrig rört dom om ja satt på andra.. Det är kanske lite taskigt men det funka iaf.. smile

hur snyggt blir det på en skala 1-10? tongue

Med.lem
3 759 Inlägg
9 mars 2009
Du har 7 frågetecken för mycket i din rubrik...

200 på bakhjulen är mer än 400 på forumet!

Random Hero
4 047 Inlägg
9 mars 2009
Mr_EmCom skrev:
Du har 7 frågetecken för mycket i din rubrik...

du glömde särskrivningen på ventilhattar, tongue nej skämt sideways,

hur ska vi kunna veta vad DOM gör me venilhattarna ? vi vet bara va vi gör me dom
Senast redigerat av DusanMandick (9 mars 2009)

Dog food lid. Backwards

www.bimmerpower.org
3 995 Inlägg
9 mars 2009
Varför har mopedist så snygga venilhattarna som inte har kostat dom 1:-
Ofta på bilar, det saknar bara 2st, det kan man fråga sig varför?
jävla ungar! smile
Senast redigerat av alain (9 mars 2009)

varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org

107 Inlägg
9 mars 2009
Kesler skrev:
__LINDSKOG__ skrev:

hur snyggt blir det på en skala 1-10? tongue

man låter ju bara dom sitta på en vecka sen sätter du på dom du vill ha igen..
Småbarnen har ju lärt sig att det inte e bra att sno andras saker då.. eller det får man hoppas iaf..

SSS -12
3 217 Inlägg
9 mars 2009
Äsch, låt dom plocka! Bara kul att se att någon annan har varit avundsjuk... wink

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Sök