Det kan inte bara vara klåfingriga tjuvar som stjäl ventilhattar för att sätta dom på sina fordon,dom måste ju användas till nått annat eller?.dom kostar ju ca 30-40kr satsen så det kan ju inte vara priset som gör dom så eftertraktade.sjäv har jag förlorat ca 7-8 omgångar och jag bor i en mindre by i jämtland har räknat lite på det och bara i min omgivning så är det minst 1000 hattar på mindre änn ett år som blivit stulet.eller är det så enkelt att dom far av vid körning ?
Jag pallade äpplen för att jag va hungrig ja Och sen tror jag att det är många epa-raggare o moppepojkar som snor ventil hattar för dom ska kunna va coola vid korvkiosken ^^
Jag pallade äpplen för att jag va hungrig ja Och sen tror jag att det är många epa-raggare o moppepojkar som snor ventil hattar för dom ska kunna va coola vid korvkiosken ^^
Fan står dom asså å spanar in varandras ventilhattar? Sjukt
Fan står dom asså å spanar in varandras ventilhattar? Sjukt
Har blivit av med ett antal uppsättningar ventilhattar oxå. Det e småskitar som inte kan skilja på mitt och ditt och sen sätter dom det på sina cyklar.. Efter tredje gången så blev ja förbannad. Så ja krossade massa glas och så limma ja lite på ventilhattarna och sen rulla dom i glaset. Sen efter de så har dom aldrig rört dom om ja satt på andra.. Det är kanske lite taskigt men det funka iaf..
Har blivit av med ett antal uppsättningar ventilhattar oxå. Det e småskitar som inte kan skilja på mitt och ditt och sen sätter dom det på sina cyklar.. Efter tredje gången så blev ja förbannad. Så ja krossade massa glas och så limma ja lite på ventilhattarna och sen rulla dom i glaset. Sen efter de så har dom aldrig rört dom om ja satt på andra.. Det är kanske lite taskigt men det funka iaf..
hur snyggt blir det på en skala 1-10?
man låter ju bara dom sitta på en vecka sen sätter du på dom du vill ha igen.. Småbarnen har ju lärt sig att det inte e bra att sno andras saker då.. eller det får man hoppas iaf..