Den 25:e Februari plastikopererade jag mig. Nej, jag förstorade inte tuttarna. Jag opererade näsan. Dels för att jag blev "mobbad" för den när jag var "liten" och dels för att jag bröt den när jag gick i 8-9an.
Väntar med spänning tills den 19:e Mars. Då åker gipset av!! Snacka om att jag är nyfiken på resultatet!
Näsan är den mest avancerade delen av kroppen att plastikoperera, det är så mycket som ska pillas med. Slutresultatet efter en sådan operation ser man inte förren efter ett år!
Tänkte bara dela med mig lite av min erfarenhet, om nån är nyfiken! Intresseklubben antecknar, eller?
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Ta det lugnt Elin. Det är ju bara Firetraxx. Allas vår solstråle. Dessutom, du startade tråden och får nog räkna med blandade reaktioner och kommentarer.
Ta det lugnt Elin. Det är ju bara Firetraxx. Allas vår solstråle. Dessutom, du startade tråden och får nog räkna med blandade reaktioner och kommentarer.