Så jävla härligt att de äntligen börjar bli vår nu:D Va ute o tvättade bilen och satte på sommarfälgarna idag o blev så jävla glad när ja såg den efter:D Och så fyller man 18 om ganska precis 1 månad också:D Hoppas alla håller med mig om att de är så jävla läckert:P ÄNTLIGEN säger jag bara!!
Tycker inte våren har satt igång än.. vet inte hur du har det, men jag har inte sett mycket barmark än... den dagen vinterhjulen åker av är det vår. . .
Tycker inte våren har satt igång än.. vet inte hur du har det, men jag har inte sett mycket barmark än... den dagen vinterhjulen åker av är det vår. . .
Här i v-ås har vi vår iallafall:D torra vägar överallt!
Varje gång de senaste dagarna jag har funderat på att ta ut camaron för en provtur med motorn på plats igen har det börjat snöa. Vågar inte sjutton ta ut henne på vägarna här. Kommer garanterat att gasa av
Varje gång de senaste dagarna jag har funderat på att ta ut camaron för en provtur med motorn på plats igen har det börjat snöa. Vågar inte sjutton ta ut henne på vägarna här. Kommer garanterat att gasa av
hehe jobbigt läge:P bara o vänta o längta tills vägarna är torra;)
....klättrar på väggarna, å känner mig som en 5 åring som räknar dagar till Julafton... Tycker mest synd om min fru som får stå ut med mig veckorna innan man kan ta ut bilen ur garaget...
Vår? Okej vädret har varit bra man de har ju lovat sämre väder här i sthlm och jag kan då inte påstå att det var en vårmorgon här idag som det varit hela helgen. Antar att meterologerna hade rätt.
Uppvuxen med Volvo, så Volvo är och kommer alltid vara en del av mitthjärta! 3/4 vitblå 1/4 blågul