Finns ju Finaste volvon... Finaste Japsen... Varför inte finaste någonsin??
Själv måste jag säga Lamborghini Reventon... På grund av sin F22 stealth JET FIGHTER inspiration...
Är den inte vacker?? Jag hade själv bytt mina pung kulor mot ett exemplar...
Och den är inte slö häller... och med denna bilen får du säkert många fina brudar... Eller om du är tjej får du säkert alla killar du vill... ... Åtminstone mig!!!
Och inredningen är heller inte fy-skam...
Vad är era förslag... Shelby Mustang GT500 -67 är ju också en pärla..
Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3
Vad ska du med brudar till om du inte har några pungkulor kvar?
Men för att gå tillbaka till trådens syfte..så var det väldigt svårt..hmm. SAAB 9000 Talladega -90 är en av dom snyggaste bilarna jag vet! Även en Aero -91 är inte fy skam. Ovanliga med
Senast redigerat av Larsson_Power (13 mars 2009)
God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)
Ett tipps... När du postar.. Skriv namn på bilmodell.. Årsmodell... och posta gärna bild...
Posta bild för n00bs -googla.. eller skaffa URL till bild.. -Kopiera länk (URL) -När du vill klistra bild... så skriver du [img]-länken du kopierade-[/img] (UTAN mellanstreck)
Demirish _-^-|-^-_ Då har man gått i pappas fotspår och första sportbilen blev en 3,5 liter BMW.. ^^,... Pappas 635 vs Min 335 <3