Jag kom förresten på att 850in har fått sig nya sommarhjul också
Kom över ett par 850 turbofälgar med skapliga däck för en tusenlapp och om jag inte minns fel var det de mörka som är lackade i titan. Bild kommer så fort jag tagit någon Hade tänkt att ställa s60in på dom nu fram tills jag tar ut den
suttit och läst igenom alla sidor nu! gillar jobbet du gör med bilen! ingen bild underifrån på avgaset?
Kul att du tog dig tid Stort tack
Nä inte vad jag vet att jag har just nu iaf.. Vet att jag tog några under tiden som jag höll på att bygga det men minns ej ifall jag la upp dem och nu kommer jag inte åt galleriet. Men jag ska ta och kolla på detta ifall om jag har någon bild, antingen på datorn eller i galleriet
Om inte annat så kan jag knäppa lite bilder till våren när den kommer ut, ska ändå justera lite på det då
Har fixat om i mitt galleri nu och då fann jag dessa bilderna tagna underifrån. Hoppas att de kan vara till någon glädje Ska fixa bättre bilder senare i vår när det är dags att ta ut bilen
Förresten, är det någon som har något tips på ett bra batteri? Det jag har är nämligen bra dåligt och det har det i stort sett varit sen jag köpte bilen men jag har snålat och kört med det men nu är det nog dags att köpa ett nytt och fräscht.
Så är det någon som har något förslag? Idag är det bara originalutrustning i bilen men eventuellt ska ett mindre slutsteg med bas i senare.
Förresten, är det någon som har något tips på ett bra batteri? Det jag har är nämligen bra dåligt och det har det i stort sett varit sen jag köpte bilen men jag har snålat och kört med det men nu är det nog dags att köpa ett nytt och fräscht.
Så är det någon som har något förslag? Idag är det bara originalutrustning i bilen men eventuellt ska ett mindre slutsteg med bas i senare.
biltema har 3 års garanti på sina betteri och dom e billiga. vill du inte riskera att behöva byta skiten efter ett år eller två finns det ju Tudor och fan vad det heter. mekonomen brukar vara bra källa till dyra slitage grejjer.
Eller volvo själva.
Biltema har jag kört med tidigare och det sitter ett i 850in och jag tror inte att det blir ett sådant i S60in..
Volvo har jag funderat på, har ju ett sådant idag. Men funderar på ifall det finns någit bättre alternativ..
Men globalbatterierna som meknomen säljer funkar bra annars. Köpte ett till pappas där och de funkar kanon, då passade vi dessutom på att uppgradera till "taxibatteriet". Borde ju finnas till din bil med, för den ser väl likadan ut under huven som V70?
Men globalbatterierna som meknomen säljer funkar bra annars. Köpte ett till pappas där och de funkar kanon, då passade vi dessutom på att uppgradera till "taxibatteriet". Borde ju finnas till din bil med, för den ser väl likadan ut under huven som V70?
Okej, de ska jag kolla på. Taxibatteri låter intressant!
Japp, min ser likadan ut under huven som en V70. Dock spelar det ju ingen roll eftersom batteriet sitter i bagagen på både S60 och V70
Okej, de ska jag kolla på. Taxibatteri låter intressant!
Japp, min ser likadan ut under huven som en V70. Dock spelar det ju ingen roll eftersom batteriet sitter i bagagen på både S60 och V70
Haha, ja då kvittar de fan hur de ser ut under huven Men en riktig volvo har ju batteriet under huven
Taxibatteriet kostade för oss inte många kronor extra men håller mycket längre. Det handlade om bara någon hundring extra
Jag har ett problem med fönsterhissen vid förardörren. När jag trycker på Auto-ner så åker rutan ner till ca 5cm ovanför dörren. Alltså, den åker inte hela vägen ner. När jag sedan trycker på Auto-upp så åker rutan helt upp för att sedan åka ner igen direkt dit den var innan.. Om jag använder det manuella läget på knappen fungerar den som den ska förutom att det INTE går ända ner.. Vad kan det vara som är fel???
Tvättade över 850in lite mer noga förra helgen samt bytta till vita sidoblinkers. Passade då på att ta några kort
Först blir det en bild som är några veckor gammal, kanske en månad tom. Den rullar på så fint så!
Den ser väldigt rosa ut men det är solen som gör det, den är röd och fin annars
Vita sidoblinkers
Jag tycker att lacken är ganska bra för att ha rullat 33k mil
Det kommer bli en polering och fixa lite ytrost till våren sedan när s60in rullar och sedan ska den ut på försäljning! Hojta till om du är sugen Kommer under våren/sommaren att köpa mig en V70 2,4T/2,5T (1997-2000) att ha som bruksbil.
Blir sjukt sugen på att ta ut S60in nu när det börjar bli bra väder och vägarna är torra och fina! Men den får allt vänta tills gatorna är sopade sedan kommer den ut