Japp. bara att trycka på sök i underrubrikerna när du trycker på forumsfliken.. finns många trådar om just växelknoppen på s40. Den sitter bara pålimmad hårt som faan. det är bara att ta i som en gris. Eller ta en rörtång å dra sönder den(om du ändå ska byta). Eller försöka sätta en planka över sätena och en kofot och trycka upp den underifrån.
Japp. bara att trycka på sök i underrubrikerna när du trycker på forumsfliken.. finns många trådar om just växelknoppen på s40. Den sitter bara pålimmad hårt som faan. det är bara att ta i som en gris. Eller ta en rörtång å dra sönder den(om du ändå ska byta). Eller försöka sätta en planka över sätena och en kofot och trycka upp den underifrån.
hmm nja. jag är väll dumm som fan, men jag går in på forum och sen tex utseende och styling rubriken, sen kommer det upp en massa små länkar till alla som gjort ett inlägg, men inte hittar väll jag nå sök funktion där haha
knoppen sitter inte limmad, det sitter 2 spärrar man ska bända ut och samtidigt dra upp knoppen
Har hört både det ena och det andra ang limmning på fas 1 och 2 men som du sa. det sitter en vart "ring" under knoppen som är delad på ena och andra sidan. är det den du menar att man ska bända isär??
knoppen sitter inte limmad, det sitter 2 spärrar man ska bända ut och samtidigt dra upp knoppen
Har hört både det ena och det andra ang limmning på fas 1 och 2 men som du sa. det sitter en vart "ring" under knoppen som är delad på ena och andra sidan. är det den du menar att man ska bända isär??
Du är säker på att det är så på fas 1:orna
en ring japp, har för mig att det var en spärr på varsin sida om spaken du får bända ut
100% säker på att de var så på min V40 tillverkad 14 oktober 1999