Halloj!
Nu har min kära 740 sett sina sista månader enligt gubbarna på besiktningen, + att jag är less på den.
Så nu letar jag efter något nytt att köpa, och tog inte lång tid att inse att det finns en jäkla massa bil modeller där ute.
Det jag letar efter är helt enkelt en rolig bil, gärna lite sportig (är ju trotts allt inte ens 20år än;) ) som då max får kosta runt 60-70 tusen, gärna mindre än så om det går:P Kruxet är ju bara att jag inte så gärna vill ha en gammal bil, helst vill jag ju ha något på denna sida årtionden (2000talet).
Så frågan är ju bara vad det finns man kan köpa då?
Gärna också nån bil man inte behöver skruva allt för mkt i, skruva kan jag, men tycker det är en jävla pina.
Var ett tag inne på mazda 6 2,3 Sport runt -02-03, men dom ligger nästan lite väl högt i pris för mig(Sen har jag redan blive blåst på att köpa en sådan satt.. jävla norrmän..
)
Kollat lite på saab, dom är ju billig nu när nästan alla verka va rädd för att reservdelarna försvinner, men kan de va lotto å köpa en sån nu innan man vet om dom konkar eller inte?
Aja mycket text å lite vett, men skulle va jätte tacksam om ni vill komma med lite tips eller så
M.V.H Jon