2892
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Gött mos
1 096 Inlägg
7 december 2010
sleepyoh skrev:
Nitrometanskada skrev:
Inte förbannad men konfunderad: Att folk begär nypris för begagnade saker.

Hajjar inte heller det där. En storhög idioter tror att dom ska få ut nästan fullt pris, när det egentligen knappt är värt hälften.. roll

Ja halva priset säger jag för en begagnad använd produkt. Men näe haha :p

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

1 513 Inlägg
7 december 2010
Att dem visar fotboll på Viasat Motor! mad

Offensiv inkompetens är bästa försvar.

Los geht's, Schumacher
1 510 Inlägg
7 december 2010
stickman skrev:
Att dem visar fotboll på Viasat Motor! mad

Det gör dem då det är "Champions" League, så du lär se fotboll där imorgon också! wink

Men finns ju tyvärr ändå inget att se på då F1 säsongen är över sad

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE

Trabant und Saab Uber alles:) 14
1 035 Inlägg
Vestfold chiptuning Stockholm
2 405 Inlägg
8 december 2010
Svenska synen på Barn leksaker..
http://www.br-leksaker.se/Märken/LEGO/V … portrån%20(8199).aspx?id=881026&q=lego

Men de e klart kan vi få barnen att tycka om värdetransport rån så kanske dom får bra ekonomi iaf..

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

297 Inlägg
8 december 2010
psyco skrev:
http://www.br-leksaker.se/Märken/LEGO/V … portrån%20(8199).aspx?id=881026&q=lego

Men de e klart kan vi få barnen att tycka om värdetransport rån så kanske dom får bra ekonomi iaf..

håller inte med, e ju som å hindra barn från å leka med pistoler :S var barns enskilda rätt enligt mej, jag lärde mej iaf, nu senare, å respektera vapen på ett bättre sätt, å jag var 100% leksakspistoler/gevär när jag var liten smile

förövrigt förbanad på den jävla tidningstjänst som ska fösa ut en på en cykel i minus 25 grader å snö utan lönetilläg -.-

1 319 Inlägg
8 december 2010
Jonathan_lindgren skrev:
psyco skrev:

håller inte med, e ju som å hindra barn från å leka med pistoler :S var barns enskilda rätt enligt mej, jag lärde mej iaf, nu senare, å respektera vapen på ett bättre sätt, å jag var 100% leksakspistoler/gevär när jag var liten smile

förövrigt förbanad på den jävla tidningstjänst som ska fösa ut en på en cykel i minus 25 grader å snö utan lönetilläg -.-

Jag är långt ifrån avundsjuk.. sadsad

Förövrigt lack på dessa jävla kunder som tror att de är så viktiga... Kör service hemma hos kunder åt ett större företag, vi bokar våra tider 15-17, 12-17, 8-12 osv, sedan ringer vi alltid 30 min innan vi kommer över, så att kunden får lite mer koll. Så när man är påväg mot sista kunden som är bokad 15-17, man har ringt o ringt i 40 min utan svar. när man kommer fram ringer kunden upp och säger att de inte hinner för att de haft möte och kommer hem 16.40. Varför i HLEVELTELETEL bokar man tid då för? 1timme tomgångskörning med maxxad värme @ sova i stolen... neutral
Senast redigerat av sleepyoh (8 december 2010)

_----------'

4 637 Inlägg
8 december 2010
Nya Passat är modernt designad och ser inte allför plastig ut med stötfångare som går halvägs till framrutan o s v. Sidan är fyllig med ett plåtveck och en list. Helt enkelt smakfullt designad och ser premium ut. Vissa tydliga vw-drag med.

Och så kallar folk den för 80-talsdesign? Vafaan, måste alla bilar se ut som nya, fula V60 t ex? Hur kul vore det? Alla har olika smak. Passat sticker ut tack vare det diskreta, bra förebild. Bildesign måste utvecklas, någon måste alltså sticka ut. Är ingen VW-människa men ändå...
Senast redigerat av EmilHammarlund (8 december 2010)

1 517 Inlägg
8 december 2010
Att vänta på saker som man beställt som  man inte fåt än! hmm

▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%

Svetsare
3 150 Inlägg
8 december 2010
Att bromsrörsbyte är så jeffla dyrt!

Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen.
Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i."
http://www.youtube.com/ZonephoX

?
1 038 Inlägg
8 december 2010
Jävla rådjurs helvetet som skulle hoppa ut framför bilen!
Senast redigerat av GTi-R_Danne (8 december 2010)

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

1 801 Inlägg
8 december 2010
GTi-R_Danne skrev:

På vilken av dom? Stor skada?

?
1 038 Inlägg
8 december 2010
BlauMes skrev:
GTi-R_Danne skrev:

På vilken av dom? Stor skada?

Audin, njae, grillen å helvete lite galler i fronten, vekad huv lyse pekar snett få väl se mer imon när de är ljus ute.

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

Studerande maskiningenjör
1 903 Inlägg
8 december 2010
ekonomin.
man vill inget hellre än att jobba just nu. och endå har man 3.5år kvar i skolan innan man är klar hmm
blir deprimerad av att sitta och kolla på alla fina byggen och samtidigt inse att "nej, jag har inte råd med något sånthär" sad

297 Inlägg
9 december 2010
FreddeLi skrev:
ekonomin.
man vill inget hellre än att jobba just nu. och endå har man 3.5år kvar i skolan innan man är klar hmm
blir deprimerad av att sitta och kolla på alla fina byggen och samtidigt inse att "nej, jag har inte råd med något sånthär" sad

jag jobbar 13 timmar dygnet å har ändå inte råd sad

2 405 Inlägg
9 december 2010
Gör fan inget annat en o jobbar, har visserligen råd men har å andra sidan knappt tid i garaget iställe =/

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden

Dope MF
213 Inlägg
9 december 2010
Somnade 5 imorse och blev väckt av kusinen nu vid 7 då han ville ha skjutsa.. Så blir att åka in till grannstaden och hämta honom snart då.. 3 mil enkel sad

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
9 december 2010
Att denna j*vla datorn jag har på jobbet krånglar hela tiden, så man inte kan jobba.
Suttit och väntat i 10 minuter nu på att ett program ska gå igång.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

2 624 Inlägg
9 december 2010
Att facebook och MSN inte funkar.. Facebook funkar inte flash på och MSN vägrar logga in sad

Dope MF
213 Inlägg
9 december 2010
Att man får vänta i flera timmar på att få komma in på servern på wow sad

Sök