3464
Sök

Vad gör dig förbannad just nu?

Sanizz
16 mars 2009
Trådstartare
Hej
Ja denna tråden är till för personer som är förbannade/arga/trötta på saker som händer/hänt/ska hända.

Så vad gör er förbannade just nu?

Jag börjar smile

Blir så j*vlar förbannad på folk som startar argument för sakens skull, och sedan inte kan sköta sig i diskussionen.

Kanon..
1 473 Inlägg
16 mars 2009
Att natten är så jävla lång o att jag måste sova några timmar när jag kommer hem dessutom så jag kommer aldrig iväg dit ja ska.

The devil is a looser and he´s my bitch!
1 948 Inlägg
16 mars 2009
så jävla förbannad!!!!!!!

Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes. That way, when you criticize them, you're a mile away and you have their shoes.

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
16 mars 2009
Ringde och beställde pizza häromdagen och när jag skulle hämta den så hade jag glömt vilken pizzeria jag beställde från. Är fortvarande lite sur över det tongue

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

Gödseldräng
4 529 Inlägg
16 mars 2009
att jag inte har något jobb inga pengar och 2 trasiga bilar neutral

Försöker iaf
12 819 Inlägg
Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
16 mars 2009
Är både förbannad och less för:

Att jag är så jävla pank man bara kan bli och väntar inga pengar på ingång heller.

Att skotern står med motorn totalt isärplockad och jag har inte råd med lagerbyte på vevaxeln.

Att jag inte har någon laglig bil.

Att jag har jobbat flera helgerna (dagar och nätter) men får inga pengar själv för det då jag hade flera tusen i skulder.
Senast redigerat av _Glenne_ (16 mars 2009)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

Ace Ventura
1 240 Inlägg
16 mars 2009
Att jag fick 1 jobb men sen sket de sig ändå då den firman råkade ut för 1 överklagande och förlorade de projektet,

Att min bil är pajj och när jag lagat den måste jag lämna tillbaka den för jag har inte råd att ha kvar den ant,

Att jag nästan fick en flickvänn men som ångrade sig och valde att skaffa en hund ist för att bli ihop med mig

Att jag väntat på papper i 7 veckor från Norge och nu får jag reda på att de e 2 veckor till handläggningstid på dom så stämplingen e nog tidigast igång i mitten på april..

Att jag ska få Ce kort av AF men inte har råd med de nu då när mina stämpelpengar dröjjer..

vinnarskalle!
907 Inlägg
16 mars 2009
Och jag blev förkyld IGEN... hatar halsont! :S Men M3an ska snart rullas ut, så de överväger ivf! big_smile

Allmänt Jobbig
1 200 Inlägg
16 mars 2009
Skolan sad

If loyalties must be broken, If the lines must be crossed, do it fast, do it Furious

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
16 mars 2009
Att allt är så jävla dyrt, att alla banktjänstemän är så jävla dryga, o.s.v, o.s.v.

typ..eh..va?
582 Inlägg
16 mars 2009
Att bensinen kostar alldeles för jävla mycket pengar!!!

Beer - Now cheaper than gas! - Drink, don't drive!

665 Inlägg
16 mars 2009
min Jävla jobb just nu !!

Vag - Carsoft 6.5 finns, hör av dig om du behöver hjälp
Lackerings jobb kan ordnas (Lackbox)

blacken
16 mars 2009
Trådstartare
Att fisen som jag släppte för ett tag sedan, var så förgrömmat illaluktande, yikes  så att jag inte kunde sitta vid datorn på minst en kvart..

2 337 Inlägg
16 mars 2009
Helgen med tjejkompisen.

1 814 Inlägg
16 mars 2009
att jag har så många prov o så lite fritid!

Defloratör.
641 Inlägg
16 mars 2009
att bilen blir skitig bara man kör från parkeringen med den. jävla slask väder.

Plastidip har tagit epa stylingen till nya höjder pff:P

188 Inlägg
16 mars 2009
Emos

Ledsjö Outlaw´s

583 Inlägg
16 mars 2009
JÄVLA PISS ALLIANCER SOM SKA VA FEGA OCH DÖDA MIG NÄR JAG SLÅSS MOT MASSA MOBS!

+ ninjalootare... -.-'

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

583 Inlägg
16 mars 2009
blacken skrev:
Att fisen som jag släppte för ett tag sedan, var så förgrömmat illaluktande, yikes  så att jag inte kunde sitta vid datorn på minst en kvart..

ruttnar du inifrån eller? yikes

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

Sök