haha... så bra att in börjat bygga... tror det kan behövas... shit så många bilar vi blir fattar inte hur vi ska lösa med plats... om inget annat får vi ställa oss längs med vägen!!!!
snacka om att vi på ikea kommer att tappa hakan när ni kommer till ikeas parkering. . . . ni måste spela lite fast and furious musik när ni kommer hahahahahaha
haha har ingen radio:) vi blev ett rugit gäng från trbg vi sammåker:) 8man 2 bilar haha som jag sa innnan de e tidigt på året ingen har sina bilar klara:/ ses ikväll
haha har ingen radio:) vi blev ett rugit gäng från trbg vi sammåker:) 8man 2 bilar haha som jag sa innnan de e tidigt på året ingen har sina bilar klara:/ ses ikväll
tidigt är det inte det är nästan 20grader idag!!!!! ni har tagit ut era bilar sent . . och för er som inte har blivit klara med era bilar får jobba hårdare under vintern. . hahaha (skämt)
ja de e ju de här med tiden jag har inte åkt med evon sen 07:) haha vintern e för kort:) eller har man för mycket annat som kommer imellan?? typ alla andra dumma projekt.. vi ses om några timmar..
ja de e ju de här med tiden jag har inte åkt med evon sen 07:) haha vintern e för kort:) eller har man för mycket annat som kommer imellan?? typ alla andra dumma projekt.. vi ses om några timmar..