Hej alla bmw fantaster undrar om någon vet hur man kopplar bort nivåregleringen bak på en 530 touring -94 skulle vara jätte hjälpsamt om någon visste hur man gör det.
Kolla på BMW sajt (www.autopower.se) blir gratis medlem, gå på forumet, skriv din fråga, du får mycket bra svar. Alltid bra att vara med när man äger en BMW.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org
Kan inte i detalj förklara, men plugga bomben som sköter regleringen och montera vanliga dämpare. Gjordes på min 750 jag hade tidigare.
Hur var skillnad efter?
Nästan ingen, förutom att det blev turkvarning på den om man körde med baslåda och tre pers i baksätet. Lutade bakåt Men annars i komfort i höga hastigheter märktes inget speciellt annat än att den slängde lite mer med rumpan (ska tydligen sänka ner sig i S läget för bättre väghållning)
Kan inte i detalj förklara, men plugga bomben som sköter regleringen och montera vanliga dämpare. Gjordes på min 750 jag hade tidigare.
Hur var skillnad efter?
Nästan ingen, förutom att det blev turkvarning på den om man körde med baslåda och tre pers i baksätet. Lutade bakåt Men annars i komfort i höga hastigheter märktes inget speciellt annat än att den slängde lite mer med rumpan (ska tydligen sänka ner sig i S läget för bättre väghållning)
Ok då, det är kanske lika bra att jag lämnar den som den är på min. original.
varje beröring av bromspedalen är första tecken av rädsla!!!
För BMW entusiaster www.bimmerpower.org