Skall bli spännade att se hur detta utvecklar sig : ) Men skall du inte ta och unna dig en ansiktsmask? Plastångor är ju inget att skoja bort och det kommande slipdammet är ju heller inget vidare. Jag köpte min på Claes Olsson med ett filter för ångor och ett partikulärt. Rekomenderas! Man måste ju vara rädd om sig
Ha det gott! /R
Har proffisionell gasmask men glömde den hemma...
Lev ditt liv i full fart, för du vet aldrig när det tar slut.
Man lär sig av sina misstag.. Får se det från den ljusa sidan.. Det är bra att man misslyckas med sina egna saker innan man går på någon annans saker.. Ska snart bli fit for fight igen så vi kan åka upp o plasta lite till..
ser dock ett misstag du gjort... man ska inte klippa väven, den ska rivas.. annars får du raka "brottytor"..
Okej.. ska tänka på det till den andra baffeln.. Hjälper de inte att vi ruggar väven innan heller?
varför göra de svårare än va de e.. de e ju bara riva väven elle du kanske har köpt väv på biltema?? den e kass enligt mig.. hård å konstig även fast den inte e tjock.. sen e den svår att "mätta".
Om du behöver hjälp eller sälskap när du plastar eller gör något annat så skicka ett sms. Lycka till !!!
Jobbar ju mest med det i veckorna men e du ledig någon dag så skicka ett sms så åker vi iväg o plastar..
evilaudio skrev:
evilaudio skrev:
Mr_Xtrem skrev:
Okej.. ska tänka på det till den andra baffeln.. Hjälper de inte att vi ruggar väven innan heller?
varför göra de svårare än va de e.. de e ju bara riva väven elle du kanske har köpt väv på biltema?? den e kass enligt mig.. hård å konstig även fast den inte e tjock.. sen e den svår att "mätta".
Jo det e sant men ruggar den ändå för o få den luftigare, har ju köpt den på biltema då jag vill börja med billiga saker o inte misslyckas med förstora utgifter. Och ja den är väldigt hård o svår att forma men att mätta den är lätt behövs inte alls mycket polyester...
Tyvär står detta bygge lite still då jag har haft inbrått i min cheva så nu läggs en hel del tid på den och för tillfället så håller jag på att plocka ner chevan inför kommande lack..