3464
Sök

Någon som känner till denna bilen

79 Inlägg
21 mars 2009
Trådstartare
http://www.blocket.se/vi/20646753.htm?ca=22_s
ska åka o hämta de nästa helg skulle vilja vet lite om den
hittar inte den här på garaget

Försöker iaf
12 819 Inlägg
21 mars 2009
Usch vad långt den gått.

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

4 586 Inlägg
21 mars 2009
vad är det för motor i den där?

brukar vara kamremsbyten var 12.000e mil så snart dags för det ifall det inte är gjort.

verkar vara rätt så snikutrustad med tanke på ratten många väljer ofta till lite. Antar att stolarna är eftermonterade
Senast redigerat av jorre83 (21 mars 2009)

Driver
2 111 Inlägg
21 mars 2009
Såg ju fräsch ut på bild, men varför köpa en bil med 22k på mätaren?.

Vänta tills våren kommer på riktigt, blir nog en del fina bilar till salu har jag en känsla av.

Sorry för O.T

MVH Janken

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

79 Inlägg
21 mars 2009
Trådstartare
Janken skrev:

Vänta tills våren kommer på riktigt, blir nog en del fina bilar till salu har jag en känsla av.

Sorry för O.T

MVH Janken

tjejen vill ha de så då får hon den smile jag ska behålla min

4 586 Inlägg
21 mars 2009
Janken skrev:

Sorry för O.T

MVH Janken

sant tänkte även annonsera min audi ev. men ska som sagt vänta till våren säkert många fler som tänker som jag
Senast redigerat av jorre83 (21 mars 2009)

407 Inlägg
21 mars 2009
jorre83 skrev:

brukar vara kamremsbyten var 12.000e mil så snart dags för det ifall det inte är gjort.

verkar vara rätt så snikutrustad med tanke på ratten många väljer ofta till lite. Antar att stolarna är eftermonterade

ehm.. stolarna är väl orginal?
Och den har ju tiptronic låda så jag skulle nog vilja säga att den är ganska så lik alla andra a6:or i utrustningsväg.

Magister Mundi Sum
177 Inlägg
21 mars 2009
jorre83 skrev:

Hmmm Varför skulle den vara snikutrustad PGR av ratten ? fattar jag inte !

O stolarna Är inte eftermonterade varför skulle dom det ?

o tror inte det e racaro solarna "tror" de var mer skålade o oftast i skinn på den årmodellen..

men verkar dyr o gått långt !!   tipps från mig är att kolla fler o köpa fina fälgar till den
för tror din tjtj fastnat mest på dom smile

Hepp....

Idrott luktar svett Sport Luktar Bensin =)

79 Inlägg
21 mars 2009
Trådstartare
Sand_Man skrev:
jorre83 skrev:

o tror inte det e racaro solarna "tror" de var mer skålade o oftast i skinn på den årmodellen..

men verkar dyr o gått långt !!   tipps från mig är att kolla fler o köpa fina fälgar till den

Hepp....

får se vad vi gör tror med att det e fälgarna:)

2 021 Inlägg
21 mars 2009
heh vafan  "ska åka o hämta de nästa helg skulle vilja vet lite om den" vet du inte vad du köper? Kanske man bör tar reda på innan man bestämmer sig för o hämta den?

4 005 Inlägg
21 mars 2009
Värst vad negativa alla var här?
Trevlig A6a där all styling är klar o ser snygg ut.

Visst långa mil, men det behöver ju inte vara så farligt om någon har tagit hand om den.

Men visst bör man ta reda på lite mer om modellerna osv kanske.

Go for it!

79 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
linuslinje skrev:
Värst vad negativa alla var här?
Trevlig A6a där all styling är klar o ser snygg ut.

Visst långa mil, men det behöver ju inte vara så farligt om någon har tagit hand om den.

Men visst bör man ta reda på lite mer om modellerna osv kanske.

Go for it!

tänkte mer om någon har sett den eller vet vem som ägde den innan sjklart så vet jag om bilen

7 100 Inlägg
22 mars 2009
vadå långa mil?vafan en bil ska andvändas ffs!!!

mkt fin bil iaf smile
Senast redigerat av bmx (22 mars 2009)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Teddan
2 495 Inlägg
22 mars 2009
skulle aldrig köpa en bil som är förstörd med massa eftermarknadsplast , ser ju ut som någon svår sjukdom.

Skulle satsat på en finare bil och köpt till snygga fälgar istället.

håller med flera andra ang ratten, oftast är det sportratt när man har sportstolar så något är det som
inte stämmer

www.byebyepolizei.se, för dig som gillar snabba bilar

582 Inlägg
22 mars 2009
bmx skrev:

mkt fin bil iaf smile

håller med 22k mil är ju inget .fan vad folk hakar upp sig på milen.behöver inte säga så mycket om bilens skick.bilen för övrigt är en 2.4 quattro.det du däremot ska se upp med är detta:
Besiktningstermin: 2008-07-01 - 2008-11-30
Senast godkända besiktning: 2007-07-13
Föreläggande:Nej
Körförbud:Ja
Senast redigerat av jes (22 mars 2009)

hej

Öpc´s the boss
181 Inlägg
22 mars 2009
jag skulle ju personligen inte köpa bil fån "European Sports Cars"
när de fans i åtvidaberg var ja o en polare o tittade på lite bilar. o på det lät det som om det inte visste ett dugg om bilarna!
o de körde som svin mad alla bilar de hade där iaf...
men det är ju upp till dig!
Senast redigerat av calibrateddy89 (22 mars 2009)

\\Överum Performance Center//
ÖPC Garaget projekt
Ask any racer, any real racer. It doesn't matter if you win by an inch or a mile; winning's winning.

79 Inlägg
22 mars 2009
Trådstartare
calibrateddy89 skrev:
jag skulle ju persobligen inte köpa bil fån "European Sports Cars"
när de fans i åtvidaberg var ja o en polare o tittade på lite bilar. o på det lät det som om det inte visste ett dugg om bilarna!
o de körde som svin mad alla bilar de hade där iaf...
men det är ju upp till dig!

oki men jag ska kolla upp bilen riktigt bra o självklart kommer dom inte få dom pengarna dom vill ha får den kommer betal cash

Saabvilde!
1 708 Inlägg
22 mars 2009
bmx skrev:

mkt fin bil iaf smile

Haha ja ja håller med dej ja! Förstår inte vad alla gnäller om! tongue
Senast redigerat av Larsson_Power (22 mars 2009)

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

4 586 Inlägg
22 mars 2009
Sand_Man skrev:
jorre83 skrev:

Hepp....

okey då fattar jag inte varför det sitter tre ekrad ratt i vissa o 4 ekrad ratt i andra något betydelse borde det ha?
Senast redigerat av jorre83 (22 mars 2009)

519 Inlägg
22 mars 2009
Den var ju riktigt fräsh i alla fall! Att den har gått 22000 är väl inte så mycket att haka upp sig på! Försök få ner priset lite så bara! big_smile

Sök