3419
Sök

Spel tips(Euro Truck Simulator)

511 Inlägg
2 april 2009
Jokee skrev:
Vad jag vet så är det bara släppets skada som räknas

ok då är det märkligt.

?

21 Inlägg
3 april 2009
Trådstartare
nonno skrev:
ok då är det märkligt.

Japp, väldigt märkligt:/ Det kan vara så att det är nån mod som gör att det krånglar

Oseriös Aktör
592 Inlägg
5 april 2009
jag spelade detta en tid men det blev så fruktansvärt tråkigt. andra simulatorer att rekommendera är dock Landwirtschafts Simulator, Kran Simulator och Gabelstapler Simulator samt Simpsim 2008 med addons

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

511 Inlägg
5 april 2009
Finnmerchant skrev:
jag spelade detta en tid men det blev så fruktansvärt tråkigt. andra simulatorer att rekommendera är dock Landwirtschafts Simulator, Kran Simulator och Gabelstapler Simulator samt Simpsim 2008 med addons

är alla dom där gratis?

?

Oseriös Aktör
592 Inlägg
6 april 2009
nonno skrev:
Finnmerchant skrev:

är alla dom där gratis?

beror väl lite på hur man ser det

511 Inlägg
6 april 2009
haha okej

?

Fixare
321 Inlägg
6 april 2009
Nån som har en torrentlänk på kransimulator?
btw: har för mig att det gick att köpa en sån där simulator med en kopia på fjärrkontrollen man använder på bilmonerade kranar så att man kunde få in känslan framför tv/dator och sen köra en bilmonterad kran med en likadan fjärr som man tränat på hemma. Va iof några år sen jag såg det men verkade vettigt om man skulle ta kranförar bevis.

Lone Star Garage

40 Inlägg
6 april 2009
de är rätt så fränt det finns att tanka på www.piratebits.org

Oseriös Aktör
592 Inlägg
6 april 2009
jag kör med joypad i Kransimulator och det funkar ju fint. synda bara att det enbart finns på tyska. MEEEEEEN det som man inte förschteen så får man väl översätta med Babelfish

http://www.szoftverbazis.hu/swbpics/200810/kran2-800.jpg

bara bottnen på hushelvetet tog ju 45min att få ihop och då fattades ännu övervåningen isoleringen och taket samt skorstenen, vilken förrästen är ett rent helvete att få på plats
Senast redigerat av Finnmerchant (6 april 2009)

BrEEze
7 april 2009
Finnmerchant skrev:

Synd att man inte "kan" ladda ner nå mera då hade jag provat dom direkt tongue

Archmage of the entire universe
281 Inlägg
8 april 2009
nästan så man må prova. smile går det att använda dataratt till eller är det tangentbord som gäller?

detta är en signatur. det finns många olika, men detta är min.

Oseriös Aktör
592 Inlägg
10 april 2009
BrEEze skrev:
Finnmerchant skrev:

Synd att man inte "kan" ladda ner nå mera då hade jag provat dom direkt tongue

hur skall jag tolka den saken?

Oseriös Aktör
592 Inlägg
10 april 2009
Scorn89 skrev:
nästan så man må prova. smile går det att använda dataratt till eller är det tangentbord som gäller?

ja i LW simulator så kan man säkert använda ratt och pedaler, man kan dock inte ställa om kommandon. men i Kransimulaotr så brukar jag köra med både Joypad och Joystick det går bättre med det när man lastar containrar

631 Inlägg
10 april 2009
Ge fan i att uppmana till brott, annars blir tråden låst.

1 Inlägg
9 november 2009
hejsan spelar detta spel väldigt mkt och har fixat fram ett mod där jag kan köra i sveriga. men en fråga e det någon som vet om man kan spela online tillsammans med andra förare i spelet snälla är i behov av svar;)

www.maniacracing.se
494 Inlägg
9 november 2009
Humm testade spelat nu och det va ganska så svårt men det värkar att vara en bra spel... men det är på tok för dyrt att köpa Tycker jag...

Garaget.org onTour 2008 [X]
lackerare
www.maniacracing.se

44 Inlägg
28 januari 2010
Arradin skrev:
Ge fan i att uppmana till brott, annars blir tråden låst.

de har dom inte gjort bara skrivit om de

44 Inlägg
28 januari 2010
går de att använda mod sen till de nya 2010

679 Inlägg
28 januari 2010
xXchamXx94 skrev:
Jokee skrev:
xXchamXx94 skrev:

jag "köper" just nu haha wink lol

Nice:D Och det går fort^^

Ah, nu ståre att jag behöver disc -.-. Vet du nån sida där man kan "köpa" det på nätet? Skicka gärna länk.

Samma beskymmer här.. Hur göra?big_smile

44 Inlägg
2 mars 2010
ja har germany truck simulator 2010 veldit bra grafik men tog hem euro truck i dag för de e mer mod men 2010 fins ej en

Sök