Heineken! Känner att jag måste berätta om min Grolsch-upplevelse också när vi ändå är inne på öl.
Var i Grolsch-fabriken i Holland 2002 och råkade göra en domino-effekt på alla flaskor på bandet, rörde en flaska som välte och helt plötsligt välte en efter en på hela bandet som gick runt nästan hela fabriken!
Heineken! Känner att jag måste berätta om min Grolsch-upplevelse också när vi ändå är inne på öl.
Var i Grolsch-fabriken i Holland 2002 och råkade göra en domino-effekt på alla flaskor på bandet, rörde en flaska som välte och helt plötsligt välte en efter en på hela bandet som gick runt nästan hela fabriken!
Lite pinsamt...
Hahahah!!! vad sa dom på fabriken då?
"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)
Lite pinsamt...
Hahahah!!! vad sa dom på fabriken då?
Haha, nä jag förstod ju inget av vad dom sa, jag sa ju bara: " It wasn´t me"
nää usch för sånt där blask :9..håller mig nog till spriten jag men om man ska tvinga sig på öl så funkar ju Spendrups silvriga burkar tror det är 5,2 or
Blask?! Öl dricker man för att det är gott!
åå faan har aldrig förstått hur folk kan tvinga sig i sånt som ser ut som piss men alltså finns det folk som gillar det menar du
"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"