3006
Sök

Angående: ingen träff 23 maj.. för lite intresse

AJA Motorsport
450 Inlägg
28 mars 2009
#21
Låter trevligt , jag är på. kan nog få med mig lite fler från varberg smile

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

106 Inlägg
28 mars 2009
Trådstartare
#22
gott å höra.. ja gör det så det blir mkt fina bilar wink


Jlmmy
2 april 2009
#23
Någon som vet om det för övrigt är några småträffar i Kungsbacka? smile

mvh

Movcon GrpC
40 Inlägg
3 april 2009
#24
är datumet rätt kommer jag nog upp, dock mest för att fota då bilen inte är mkt att offra blickar för tongue

//Calzon

473 Inlägg
14 april 2009
#25
Kommer att vara där till 100%.
Kan fixa några feta Beemers också smile

www.SCHMIEDMANN.se - Styling, tuning, reservdelar och tillbehöver till BMW
Projekttråd BMW M4

712 Inlägg
14 april 2009
#26
det kan låta intressant!!

http://techrate.se
Dagens och framtiden teknik! Välkomna in.
Finns även på twitter:
http://twitter.com/Techrateswe

1 060 Inlägg
14 april 2009
#27
Schmiedmann skrev:
Kommer att vara där till 100%.
Kan fixa några feta Beemers också smile
Oj viktor kul att se dig här... du kanske inte kommer ihåg mig??

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

4 Inlägg
15 april 2009
#28
När var detta tänkt ??

Jlmmy
15 april 2009
#29
Ingen som förövrigt skulle vilja träffas lite med bilarna smile?
Finns ju en del fina bilar i Kungsbacka men tycker det är heelt dött, Vore kul om vi kunde samlats ett gäng inne i parkeringshuset eller något, Och glidit runt lite osv? smile

mvh

332 Inlägg
16 april 2009
#30
Jlmmy skrev:
Ingen som förövrigt skulle vilja träffas lite med bilarna smile?
Finns ju en del fina bilar i Kungsbacka men tycker det är heelt dött, Vore kul om vi kunde samlats ett gäng inne i parkeringshuset eller något, Och glidit runt lite osv? smile

mvh
Detta tycker jaglåter som en rätt trevlig idé, man behöver ju inte gåra en stor grej av det utan bara träffas å tjöta/glida runt som du säger. Lite som onsdagsträffarna men i k-backa.

Då man är en fattig arbetslös mupp så har jag inte råd att åka in till gbg så fort det är någon liten träff m.m så k-backa vore dunder, jag är på smile

Btw såg dig förut vid kungsmässan, du körde förbi mig i motsatt riktning big_smile


Yaay mitt 300e inlägg wink
Senast redigerat av Nismo_83 (16 april 2009)

1 060 Inlägg
16 april 2009
#31
Nismo_83 skrev:
Jlmmy skrev:
Ingen som förövrigt skulle vilja träffas lite med bilarna smile?
Finns ju en del fina bilar i Kungsbacka men tycker det är heelt dött, Vore kul om vi kunde samlats ett gäng inne i parkeringshuset eller något, Och glidit runt lite osv? smile

mvh
Detta tycker jaglåter som en rätt trevlig idé, man behöver ju inte gåra en stor grej av det utan bara träffas å tjöta/glida runt som du säger. Lite som onsdagsträffarna men i k-backa.

Då man är en fattig arbetslös mupp så har jag inte råd att åka in till gbg så fort det är någon liten träff m.m så k-backa vore dunder, jag är på smile

Btw såg dig förut vid kungsmässan, du körde förbi mig i motsatt riktning big_smile


Yaay mitt 300e inlägg wink
Bor du i Åsa??? va heter du om jag får fråga??

uʍop ǝpısdn ǝdʎʇ uɐɔ ʎןןɐǝɹ noʎ ˙ǝnɹʇ sʇı ˙ןoן

Jlmmy
16 april 2009
#32
Nismo_83 skrev:
Jlmmy skrev:
Ingen som förövrigt skulle vilja träffas lite med bilarna smile?
Finns ju en del fina bilar i Kungsbacka men tycker det är heelt dött, Vore kul om vi kunde samlats ett gäng inne i parkeringshuset eller något, Och glidit runt lite osv? smile

mvh
Detta tycker jaglåter som en rätt trevlig idé, man behöver ju inte gåra en stor grej av det utan bara träffas å tjöta/glida runt som du säger. Lite som onsdagsträffarna men i k-backa.

Då man är en fattig arbetslös mupp så har jag inte råd att åka in till gbg så fort det är någon liten träff m.m så k-backa vore dunder, jag är på smile

Btw såg dig förut vid kungsmässan, du körde förbi mig i motsatt riktning big_smile


Yaay mitt 300e inlägg wink
Ja big_smile Jasså hehe!

Fler som är på så kan vi ju starta en ny tråd med mer info osv smile?

mvh

106 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
#33
träffen blir av den 23 maj på toget i kungsbacka. tanken är att men hör av sig till mig om men vill vara med och ställa ut bilen på toget. det finns begränsat med plats så det är först i kvan som gäller.

skicka hjärna ett mail med länk på eran bil om ni vill vara med wink

MVH: Michael


106 Inlägg
16 april 2009
Trådstartare
#34
Jlmmy skrev:
Nismo_83 skrev:
Jlmmy skrev:
Ingen som förövrigt skulle vilja träffas lite med bilarna smile?
Finns ju en del fina bilar i Kungsbacka men tycker det är heelt dött, Vore kul om vi kunde samlats ett gäng inne i parkeringshuset eller något, Och glidit runt lite osv? smile

mvh
Detta tycker jaglåter som en rätt trevlig idé, man behöver ju inte gåra en stor grej av det utan bara träffas å tjöta/glida runt som du säger. Lite som onsdagsträffarna men i k-backa.

Då man är en fattig arbetslös mupp så har jag inte råd att åka in till gbg så fort det är någon liten träff m.m så k-backa vore dunder, jag är på smile

Btw såg dig förut vid kungsmässan, du körde förbi mig i motsatt riktning big_smile


Yaay mitt 300e inlägg wink
Ja big_smile Jasså hehe!

Fler som är på så kan vi ju starta en ny tråd med mer info osv smile?

mvh
asså det tycker du... det är inte så lätt som du tror grabben


AJA Motorsport
450 Inlägg
16 april 2009
#35
Låter perfa smile får la med mig en 4- eller fler vbgare med tongue

AJA Motorsport / don't like how we drive?
Email us at: eatshit@gofuckyourself.com

69 Inlägg
17 april 2009
#36
Jag hänger me Varbergs folket om jag e ledig. Men vilken bil som kommer med får bli en Överraskning smile


106 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
#37
Angel_vbg skrev:
Jag hänger me Varbergs folket om jag e ledig. Men vilken bil som kommer med får bli en Överraskning smile
okej wink men du vill ställa ut så klart wink räknar med dej wink


106 Inlägg
17 april 2009
Trådstartare
#38
skicka ett mail om ni vill ställa ut bilen. bara för att det inte ska bli för mkt bilar så det inte får plats.

tillstånd har sökts så inte polisen är där efter 2 min.

mvh arrangör Michael


82 Inlägg
17 april 2009
#39
en liten grej bara.. hur kommer man till och ifrån torget om man har låg bil?hmm
Senast redigerat av Mollan_86 (17 april 2009)

The Time Of My Life...
Min Crew: Axispaxis
JohannaS och Versailles

1 867 Inlägg
17 april 2009
#40
Så låg är den inte malin wink
Det går bra att köra rakt in förbi gamla bion, för att ta sig ut utan massa gupperier drar man bakom allting och ut vid systembolaget.

Specialsvarv.se - Hårda bussningar till hårda bilar.


Sök