2295
Sök

940 laddtrycks mätare.

15 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Hejsan en lite snabb fråga bara om 940 origina laddtrycksmätaren, var och provkörde en 940 FTT idag och undrar nu om laddtrycks mätaren ska gå fullt ut eller stanna typ in på halva vita?
tänkte om den inte laddar som den ska. då jag tyckte inte det var något riktigt darg i den. kansek inte är det original?

tack för svar

Volvoskadad
6 017 Inlägg
24 mars 2009
Den går inte i botten orginal.

Inget drag? Är ju bara 165hk tongue
Senast redigerat av Volvo_Mannen (24 mars 2009)

Jonas

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
24 mars 2009
Poppowisch skrev:
Hejsan en lite snabb fråga bara om 940 origina laddtrycksmätaren, var och provkörde en 940 FTT idag och undrar nu om laddtrycks mätaren ska gå fullt ut eller stanna typ in på halva vita?
tänkte om den inte laddar som den ska. då jag tyckte inte det var något riktigt darg i den. kansek inte är det original?

tack för svar

en ft ska ju bara ladda drygt 0.5 bar och de är halva vita mätarn ut är cirka 1 bar så

jo den låter som bra original

15 Inlägg
24 mars 2009
Trådstartare
Volvo_Mannen skrev:
Den går inte i botten orginal.

Inget drag? Är ju bara 165hk tongue

tack för det mycket snabba svaret.
då behöver jag inte vara orolig att några hästar har sprungit bort
ja precis tänkte på det, är ju inte någon dräpare original direkt.

hur mycket laddar en FTT 0,6-0,7?

Volvoskadad
6 017 Inlägg
24 mars 2009
MrEricsson skrev:
Poppowisch skrev:

tack för svar

en ft ska ju bara ladda drygt 0.5 bar och de är halva vita mätarn ut är cirka 1 bar så

Hänger inte med för fem öre.

Jonas

Ratthållare PÅ Elite Nivå
5 650 Inlägg
24 mars 2009
Volvo_Mannen skrev:
MrEricsson skrev:
Poppowisch skrev:

tack för svar

Hänger inte med för fem öre.

jo att 0.5 bar är halva mätarn cirka
1 bar mätarn ut cirka

Poppowisch skrev:
tack för det mycket snabba svaret.
då behöver jag inte vara orolig att några hästar har sprungit bort
ja precis tänkte på det, är ju inte någon dräpare original direkt.

hur mycket laddar en FTT 0,6-0,7?

runt 0.5 bar är original  utan turbo+

1 915 Inlägg
24 mars 2009
FT laddar 0,55bar.

V70N 2.5T -05
V70XC 2.4T -01

Sök