Tog och klippte ihop en liten film från körningen på gatebil, blev inte så mycket filmat och inte så värst mycket kört heller men alltid kul å se lite i efterhand!
http://www.garaget.org/video/oyut3e3ic500Åkte på begagnade däck som inte höll någe bra, några av dom framför allt dom sissta 2 kom jag bara 1 1/2 halvt varv innan slitbanan lossnade då det fanns rätt mycket mönster kvar!

surt.. Det behövs färska däck om man ska molbörna på 4an!
Galen helg! då det började långt innan med att jag fick missljud från en soppapumpen och när jag ledde ner returen i en flaska märkte jag att den flöde ca 75% mot den andra så det slutatde med att jag fick klippa plåten lite i baksätet och plocka upp hela pumparmaturen.
Sen körde jag pumparna 1 och 1 i en hink med e85 och då gick som hur bra som helst, inga missljud och flödade bra. Sen körde jag dom i tanken 1 och 1 och samtidigt och dom gick hur bra som helst.. ända skillnaden var att jag drog nya kablar?! monterade dom på tordags kväll/natt och siliconet skulle härda och vi skulle åka på fredamorgonen... Jag, André och lina i min bil och Emil och Jonte i hans e30.
Därför vågade jag inte tanka fullt utan tänkte göra det på lördagmorgon när jag skulle köra så siliconet fick härda ordentligt, dock så när vi passerat linköping och hade nån mil kvar till mantorp så började bilen bete sig konstigt och det visade sig att det va torsk! hade med dunk så det va bara å tanka å ge på igen men nån stans hade mina beräkningar fallerat!

Sen väl på plats va det mesta likt sig förutom att dom hade flyttat campingen från tidigare år och det va lite trist men det va rätt ok, annars det vanliga med bilar brudar sprit å däckrök sammanknådat innom krypavstånd!

O just det, det var ju världens jävla varmaste helg! helt galet med 35 grader i skuggan.. inge höjdare när man skulle köra med heltäckande klädsel och hjälm med rutan uppe!! helt otroligt att man inte svimmade, helt sjukt var det..
Så på lördagen när jag skulle köra vart det först en del köande innan man kom ut på banan men det flöt på rätt skapligt, man vet va man ska göra bättre till nästa år ialf;)
Körningen fungerade bra men det va alldeles för mycket bilar på banan lite väl mycket high chaparall! lite mindre bilar så man kunde fått lite bättre tempo i körningen, skulle även blivit lättare å köra om då en del tog det rätt lugnt.. Men wtf det va grymt kul å köra!! fått blodad tand! Hoppas allt lirar så man kan köra nästa år med!
Hemfärden gick fint då vi stannade i stavsjö och badade, riktigt trevligt. Kommande tradition!
Sen vart det en långbörn förbi en bilkö, och nån gubbe som halvt dog efter att han fått smakat på wastegaten i sin kotlettfrilla i sin audicab i essingetunnlarna!

Sedan hände något riktigt tevligt! då vi rullade ut från stockholm så kom det ikapp en dodge viper i arslet efter att emil snäll vikt åt sidan:D Först visste jag inte riktigt vad jag skulle göra men det var 4 filigt och ganska glest med bilar så jag tänkte att jag måste rejsa även om vi va 3 pers i bilen och packning över öronen! Så jag kasta i fyran och drog och i med 5an och drog mätarn ut och sen hårt på hejdarn och då kom vipern ikapp då han fattat vinken!

Så han gled upp jämnsides i ca 110 och ner med rutan och smilade så jag skickade i 3an å smämpla på järnet och drog mätarn ut igen och han kom någon billängd efter å sen kom han inte ikapp!
Men jag fick höra av emil å jonte att han hade fått slå av på slutet på grund av trafik, men sen gjorde vi om samma sak och då kom jag dryga billängden efter han men då gick bilarna tvärjämnt hela vägen som om man vart bogserad i 200plus! varken kom ikapp eller tappade, fick stå på hårt på hejjdarna sen men jäklar va skönt det är med ordentliga bromsar jag skulle aldrig våga ge på så där hårt annars.. Sen gled vi upp jämnsides och han gav tummen upp å ja tebax! Men satan asså, om man hade åkte själv i bilen då måste jag ha dragit honom! minst 200kg extra vikt med 2 personer och jäkla massa packning med verktyg, domkraft mm. Bra jäkla kul ialf!
Så det va ju toppen över Iet på en grym helg!
Kommer komma lite nya uppdates frammåt!
we speak no americano, peace out!