3263
Sök

Inför: JDM Garage - 30 Maj (Mer info - läs första inlägget)

JDM
593 Inlägg
6 april 2009
Så det är en JDM-träff som alla får komma på?
Får vem som helst komma eller är det nå krav? Isåfall, duger min lilla JDMcivic?

Låter coolt som fan annars, skulle verkligen vilja gå på en träff där det bara är JDM, lättare att hitta likasinnade då smile

Det ska vara JDM och bana!

clubjdm.se
462 Inlägg
6 april 2009
Trådstartare
Haxxel skrev:
Så det är en JDM-träff som alla får komma på?
Får vem som helst komma eller är det nå krav? Isåfall, duger min lilla JDMcivic?

Låter coolt som fan annars, skulle verkligen vilja gå på en träff där det bara är JDM, lättare att hitta likasinnade då smile

Absolut får du komma, inga krav här. smile
Ta med dig många polare också wink

www.clubjdm.se

clubjdm.se
462 Inlägg
29 april 2009
Trådstartare
Nu är det även klart med ledningen på Nacka forum och vi har fått det bekräftat att vi får vara där. Jag kommer hjälpa till att leda in folk vart de ska parkera så vi inte stör de som vill till köp-centrumet.

Detta betyder att det finns gott om plats nu för folk att komma och parkera/ visa upp sitt JDM åk och vi kommer inte bli störda av polis eller andra.

Nacka Forum har väldigt fräsha parkeringar och detta är utmärkt för fotografering samt varmt, och ingen vind. smile

Club JDM är inte intresserad av Street Racing, om det sker något efter så är det inget som Club JDM står för.
Senast redigerat av Asse_ (29 april 2009)

www.clubjdm.se

459 Inlägg
Steker som aldrig förr
503 Inlägg
2 maj 2009
dom med ICKE jdm bilar som ska komma. Lär ju parkera utanför smile

8-)

clubjdm.se
462 Inlägg
21 maj 2009
Trådstartare
JDM Garage närmar sig alla!
Nu inför träffen så uppmanar jag alla, ingen buskörning i garaget eller onödigt varvande. Ta det lugnt och kör smart. När ni kommer till Nacka Forum så kommer vi ha träffen på våning 1. Ni ska alltså köra ner en våning från gatuhöjd. Det är två timmar gratis parkering (de kanske har ändrat till 3?) Så ta med er något mynt, vi kommer börja fylla parkeringen från höger. Kommer det många så är det bara att fylla på vidare åt vänster. Club JDM Of Sweden har bara 3 crew medlemmar i Sthlm, (jag, Zyclone, Sir Falk) så vi kommer inte hinna styra allt så det blir perfekt. Därför hoppas jag att alla tar lite ansvar där inne, tar en plats och kollar runt och har det trevligt. Vill ni ha tag på oss så finns vi i Crew tröjor.

Ni som inte har en JDM bil men vill komma och kolla. Snälla parkera en bit från oss andra. Med icke JDM syftar jag på bilar som inte är från japan. Alla tolkar en JDM bil olika, men känner du själv att du har en JDM bil så får du stå parkerad med oss. Om du har svårt att bestämma dig så skriv i tråden så kan säkert någon svara på om det är JDM. wink

MVH //

www.clubjdm.se

JDM
593 Inlägg
21 maj 2009
God damn! Såg verkligen fram emot detta. Men Flickvännen fick en gratis resa och boende till gotland just då så det blir svårt att komma :S
Men om vi kommer hem i tid så kommer jag självklart big_smile
Annars hoppas jag bara på att det kommer fler JDM-träffar!

Det ska vara JDM och bana!

3 Inlägg
27 maj 2009
Jag + 2 till från norrköping kommer...

29 Inlägg
28 maj 2009
Får min Honda va med? smile

15 Inlägg
28 maj 2009
Som jag skrev på zatzy så ser det ut som att man dyker upp. Eventuellt i följetåg av en subaru..

Måste fråga bara - Om man säger JDM innebär det japanska bilar? eller japanska trimmade bilar? eller något helt annat? wink

clubjdm.se
462 Inlägg
29 maj 2009
Trådstartare
CDJ skrev:
Som jag skrev på zatzy så ser det ut som att man dyker upp. Eventuellt i följetåg av en subaru..

Måste fråga bara - Om man säger JDM innebär det japanska bilar? eller japanska trimmade bilar? eller något helt annat? wink

Jag tycker inte vi ska neka folk så ni som frågat får gärna komma med respektive bilar.

Vad som menas med JDM?

Svårt att säga. Vill du få bästa svar så kolla denna tråd: http://www.clubjdm.se/forum/viewtopic.p … amp;hilit=

MVH //
Senast redigerat av Asse_ (29 maj 2009)

www.clubjdm.se

35 Inlägg
30 maj 2009
Ja ska komma och stå still en sväng med min skyline. hoppas på gott folk att prata med. ja kommer ensam

12 Inlägg
30 maj 2009
Ill be there

Sök