2791
Sök

Angående biljetter till elmia 2009.

655 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
hej! vart beställer man inträdesbiljetter till elmia bilmässa? Nånstans på internet? Eller köper man biljett i entren när man kommer dit? Vet inte riktigt hur det funkar!

655 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
Finns det ingen som kan svara på detta?

Bildelsskruvare
255 Inlägg
26 mars 2009
Elmia- arrangörerna lär ju veta... Ring dit...

My life, My mess

655 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
Bilgalningen skrev:
Elmia- arrangörerna lär ju veta... Ring dit...

Jo klart, men garanterat hälften av folket här på garaget ska väl dit antar ja, så måste väl finnas nån som vet hur man gör?

1 210 Inlägg
26 mars 2009
du kan förköpa biljetter.. eller köpa på plats

googla!?

655 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
såg nu att man kunde förköpa, men minst 15 biljetter då, och så många vill ja inte ha! kommer ju få stå aslänge i kö då

VW Ägare
1 011 Inlägg
26 mars 2009
http://www.custommotorshow.se/2009/index.php

Du kan inte köpa förköp om du inte kommer i en större grupp.

Annars kan du köpa i entrén.

Henrik Eberlund

Low is a lifestyle
956 Inlägg
26 mars 2009
Förra året kunde man göra förköp.. på 1 biljett om man vill de.. borde ju gå i år med? yikes de va på deras hemsida

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

Trätekniker
387 Inlägg
26 mars 2009
Du köper billjetten när du kommer dit, i entrèn. Finns ingen anledning att köpa billjetten innan?

Blivande expert på Focus!
Kan jag inte, lär jag mig!
-------------------------------------------------------------
Han som drack sprit i smyg ville bli hemlighetsfull.......

655 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
oleg skrev:
Du köper billjetten när du kommer dit, i entrèn. Finns ingen anledning att köpa billjetten innan?

Finns det inte de? Du tror inte de kommer bildas långa köer då? Hade man kunnat köpa biljett innan, så hade man nog sluppit stå i den kön?

Low is a lifestyle
956 Inlägg
26 mars 2009
wetese skrev:
oleg skrev:

Finns det inte de? Du tror inte de kommer bildas långa köer då? Hade man kunnat köpa biljett innan, så hade man nog sluppit stå i den kön?

Ja förra året köpte jag som sakt via deras hemsida. bara att gå rakt in. istället för kön som va 15-20min tongue haha

Inredningsverkstaden.nu
Bilradiohuset.se

518 Inlägg
26 mars 2009
wetese skrev:
oleg skrev:

Åk dit på söndagen eller måndagen så slipper du det som är störande med elmia mässan:

långa köer , massa trängsel så man knappt ser nåt av bilarna och alla fylleslan .
Senast redigerat av Karl-Bertil (26 mars 2009)

ställer man av en volvo 740 inför vintern är det nåt som inte klickar i ordentligt.

655 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
Men tänk om man kommer dit, och dom inte tar in fler? vore lite tråkigt..

Elektiker ;)
403 Inlägg
26 mars 2009
wetese skrev:
Men tänk om man kommer dit, och dom inte tar in fler? vore lite tråkigt..

Det är Elmia vi pratar om.. inte krogen wink

655 Inlägg
26 mars 2009
Trådstartare
haha ja, men dom kan v'l inte ta in hur många som helst? Det lär ju komma jävligt mycket folk?

Gödseldräng
4 529 Inlägg
26 mars 2009
wetese skrev:
haha ja, men dom kan v'l inte ta in hur många som helst? Det lär ju komma jävligt mycket folk?

dom tar in så många att det är fullt tongue
tills folket knappt kan röra sig längre ^^
var nåt på 100000 besöka på 1 dag förra året om jag minns rätt

655 Inlägg
27 mars 2009
Trådstartare
ohfan:P aja, då får man väl stå i kö då:) haha

Larmtekniker
307 Inlägg
27 mars 2009
Det är inte sån jättekö, förra året gick de fort trots att  man va där när de precis öppnade på lördagen...

/Wångstedt

/ Wången

12 086 Inlägg
27 mars 2009
Jag har senaste 2 åren köpt förköp, men har likförbannat fått stå o köa då mina inkompetenta vänner inte gjort samma sak tongue

12 086 Inlägg
27 mars 2009
Wangstedt skrev:
Det är inte sån jättekö, förra året gick de fort trots att  man va där när de precis öppnade på lördagen...

/Wångstedt

Allt handlar ju om att va "effektiv" oxå, köerna är ju otroligt luddiga på elmia och vi har alltid lyckats flirta oss fram ganska fortf wink

Sök