2960
Sök

Mercedes experten

711 Inlägg
25 april 2005
#21
Ztyler_740 skrev:
Hm, brukar prata med "ilsiciliano" på MSN. Han är fan schysst sluta nacka strunt om han sad
Blir så tråkig stämning här på garaget då...
Han må vara schysst, men han är en usel lögnare. big_smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

Administratör
11 858 Inlägg
25 april 2005
#22
http://www.garaget.org/?car=4693

Bilen är låst så länge.

ilsiciliano: Lägg upp nya bilder med en svensk statoil i bakgrunden eller liknande så låser jag upp den igen. Tills dess kan jag tyvärr inte tro dig.

Skicka ett pm till mig när du laddat upp de nya bilderna. Händer inget på 1-2 veckor så tar jag bort bilen helt och vi sätter punkt för den här löjliga och meningslösa diskussionen.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

17 Inlägg
29 april 2005
Trådstartare
#23
Men vafan!!!! Kan ingen av er läsa eller??? Det stod ju för fan att jag skulle lägga upp nya bilder snart, men jag väntar på den jävla Mr.Cap behandlingen. Ni läser ju inte ens det som står, ni bara kollar på bilderna. Och du foffen, ta en titt vid Ekebyvägen och sluta spela smart.
En till kommentar och jag avregistrerar mig på hemsidan. Jag blev inte medlem pga att jag ska BEVISA att jag har en bil eller inte, för jag behöver inte bevisa det för nån. Utan jag blev medlem av samma anledning som alla andra blev medlemmar, att jag gillar bilar helt enkelt. Om mercan på bilderna skulle bytas ut mot en gammal skrotig Fiat med lite extra prylar så är jag säker på att ingen skulle säga nåt, eller hur?! Men nu råkar jag ha en merca som tydligen ingen tror på.
Ska jag behöva få skit för en liten tjänst som jag gjorde min polare? Och om ni inte vet vad det handlar om så vet i alla fall Christian vad det handlar om, men han stängde antagligen av hans förstånd när jag berättade det.
Och en bild framför en OK-mack???! Ja det skulle ju passa, att en merca står framför en OK-mack och blir fotograferad. Men jag får väl ta en bild framför vilken mack som helst i Sverige, för jag går sällan på OK.

Och förresten, jag gjorde inte denna tråd ("Mercedes experten") för att jag skulle få kommentarer på min bil utan för att någon som har problem med sin merca kan fråga och jag svara om jag kan lösa problemet. Men det är helt tydligt att ni är hopplösa.

Ciao

Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
29 april 2005
#24
Är väl ingen som hindrar dig att ta en bild fast bilen inte är rekondad?!

Tills jag har sett en bild på din W140 framför något Svenskt tror jag inte på ett ord utav det du säger.


17 Inlägg
29 april 2005
Trådstartare
#25
Jag förstår inte vad som menas med rekondad.

305 Inlägg
29 april 2005
#26
mercedes expert hmm ok

Men om du vet så mycket om MB .  kan man få tips vad man ska kolla upp på en sån här då om man ska skaffa en ?? http://www.blocket.se/view/4615953.htm? … amp;city=0

Schysstaste blysläden IMO smile


Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
29 april 2005
#27
ilsiciliano skrev:
Jag förstår inte vad som menas med rekondad.
Mr Cap - Rekond


711 Inlägg
29 april 2005
#28
Il Siciliano//

Sei italiano? Come stai?

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

224 Inlägg
29 april 2005
#29
Han har en mercedes 500 wink -fick se fler bilder ikväll på den med svenska reg-plåtar.
/Im a beliver, not a trackare!

Ford Focus ST-Line 2018

17 Inlägg
30 april 2005
Trådstartare
#30
93T skrev:
Är väl ingen som hindrar dig att ta en bild fast bilen inte är rekondad?!

Tills jag har sett en bild på din W140 framför något Svenskt tror jag inte på ett ord utav det du säger.
Det som hindrar mig är att jag måste åka till min bror igen och be om att få låna hans kamera... igen. Och jag tänker inte göra det 2 gånger efter varann - en gång nu och en gång efter Mr.Cap behandlingen. Fattar du nu tröghuvud?

Ciao Johan
Senast redigerat av ilsiciliano (30 april 2005)

711 Inlägg
30 april 2005
#31
Ztyler_740 skrev:
Han har en mercedes 500 wink -fick se fler bilder ikväll på den med svenska reg-plåtar.
/Im a beliver, not a trackare!
Jo jag har en en Z3 också med reg MMM har även bilder på bilen big_smile skulle du tro att jag ägde den då?

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle

17 Inlägg
30 april 2005
Trådstartare
#32
Black Knight - Om inte du VILL tro att jag har en Merca så kommer du inte heller att göra det om jag så körde fram till dig med Mercan. Nu har Ztyler_740 sett en bild på mercan och han själv vittnar om att jag har en Merca. Jag kommer förmodligen att lägga upp bilderna imorgon för jag kommer inte hem före 01:00 ikväll. Vi får se vad du säger då Black Knight.

Förresten så vill jag ha ditt reg nr för jag tror inte att den där BMW:n är din.

Ciao

1 639 Inlägg
30 april 2005
#33
Jösses, är det något speciellt att äga en Mercedes eller vad ? På ålderns höst är det en helt ok bil, tror knappast någon väljer en Merca om dom vill ge sken av att ha en bil de inte äger... Har bara sett ett exempel på solklar bluff, men den bilen finns inte kvar...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

305 Inlägg
30 april 2005
#34
va ni grälar om denna merca  .. kan man få tips nurå om frågan jag ställde eller?  smile

Merca e en skön blysläde Diggar S klassen "äldre modeller" 

ska inte hoppa på och tracka eller nått MEN sluta tjöta å ta bilder igen . bilen kostar väl typ en halv mille begangnad  tror jag nog du kan köpa en digitalkamera för 1000-2000 spänn  eller?


Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
30 april 2005
#35
ilsiciliano skrev:
Black Knight - Om inte du VILL tro att jag har en Merca så kommer du inte heller att göra det om jag så körde fram till dig med Mercan. Nu har Ztyler_740 sett en bild på mercan och han själv vittnar om att jag har en Merca. Jag kommer förmodligen att lägga upp bilderna imorgon för jag kommer inte hem före 01:00 ikväll. Vi får se vad du säger då Black Knight.

Förresten så vill jag ha ditt reg nr för jag tror inte att den där BMW:n är din.

Ciao
Haha, du är ju ett skämt!, varför skulle han ge dig sitt regnr när du inte gör det själv?

Om nu 740 sett bilder, varför publicerar du inte dem så vi får se dem?

När du skaffat kameran kan vi ju också få se bilder på din garageuppfart och din "farsas Targa" som du så fint uttryckte det!

Du lever i en drömvärld lillkillen!


17 Inlägg
30 april 2005
Trådstartare
#36
Det är ju det jag menar: Varför skulle han ge ut sitt reg nr till mig eller nån annan?. Jag ville själv inte ge ut det. Och du är ju verkligen TRÖÖÖÖG, jag sa ju att jag SKA publicera dom, men så råkar jag ha Ztyler_740 på min MSN lista så han såg dom först.

Fan va tröga folk kan vara och inte fatta det man skriver - som tex. 93T eller Black Knight!!!!

17 Inlägg
30 april 2005
Trådstartare
#37
Vi får väl se vad som händer med allt ert skitsnack när jag publicerar bilderna.

Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
30 april 2005
#38
ilsiciliano skrev:
Vi får väl se vad som händer med allt ert skitsnack när jag publicerar bilderna.
Hehe, får vi se targan då också?, eller den är kanske på verkstad, eller din farsa är kanske bortrest med bilen på obestämd framtid?  big_smile


17 Inlägg
30 april 2005
Trådstartare
#39
Stefan1973 skrev:
va ni grälar om denna merca  .. kan man få tips nurå om frågan jag ställde eller?  smile

Merca e en skön blysläde Diggar S klassen "äldre modeller" 

ska inte hoppa på och tracka eller nått MEN sluta tjöta å ta bilder igen . bilen kostar väl typ en halv mille begangnad  tror jag nog du kan köpa en digitalkamera för 1000-2000 spänn  eller?
Stefan, du fattar nog inte heller ----->>>>> Jag SKAAAA ta bilder <<<<<-----
Och jag använder nästan aldrig kamera, en nu behövs tydligen en.

Aufrecht Melcher Großaspach
292 Inlägg
30 april 2005
#40
ilsiciliano skrev:
Stefan1973 skrev:
va ni grälar om denna merca  .. kan man få tips nurå om frågan jag ställde eller?  smile

Merca e en skön blysläde Diggar S klassen "äldre modeller" 

ska inte hoppa på och tracka eller nått MEN sluta tjöta å ta bilder igen . bilen kostar väl typ en halv mille begangnad  tror jag nog du kan köpa en digitalkamera för 1000-2000 spänn  eller?
Stefan, du fattar nog inte heller ----->>>>> Jag SKAAAA ta bilder <<<<<-----
Och jag använder nästan aldrig kamera, en nu behövs tydligen en.
Du hade ju tagit bilder sade du ju nyss, hur ska du ha det?

Du verkar vilja svara på det du vill svara på  smile



Sök