29 april 2005
Trådstartare
Men vafan!!!! Kan ingen av er läsa eller??? Det stod ju för fan att jag skulle lägga upp nya bilder snart, men jag väntar på den jävla Mr.Cap behandlingen. Ni läser ju inte ens det som står, ni bara kollar på bilderna. Och du foffen, ta en titt vid Ekebyvägen och sluta spela smart.
En till kommentar och jag avregistrerar mig på hemsidan. Jag blev inte medlem pga att jag ska BEVISA att jag har en bil eller inte, för jag behöver inte bevisa det för nån. Utan jag blev medlem av samma anledning som alla andra blev medlemmar, att jag gillar bilar helt enkelt. Om mercan på bilderna skulle bytas ut mot en gammal skrotig Fiat med lite extra prylar så är jag säker på att ingen skulle säga nåt, eller hur?! Men nu råkar jag ha en merca som tydligen ingen tror på.
Ska jag behöva få skit för en liten tjänst som jag gjorde min polare? Och om ni inte vet vad det handlar om så vet i alla fall Christian vad det handlar om, men han stängde antagligen av hans förstånd när jag berättade det.
Och en bild framför en OK-mack???! Ja det skulle ju passa, att en merca står framför en OK-mack och blir fotograferad. Men jag får väl ta en bild framför vilken mack som helst i Sverige, för jag går sällan på OK.
Och förresten, jag gjorde inte denna tråd ("Mercedes experten") för att jag skulle få kommentarer på min bil utan för att någon som har problem med sin merca kan fråga och jag svara om jag kan lösa problemet. Men det är helt tydligt att ni är hopplösa.
Ciao