Defcon skrev:
Mr-Crd skrev:
Arradin skrev:
Vänta nu...
Betala och låt skattepengar gå till bättre saker.
ja, som bonusar till feta herrar i kostym. Eller något fint pensions avtal kanske?
näh, den lilla människan måste börja slösa mer skattepengar! . för pengar finns tydligen i massor.
jävligt bra sagt !
och till er som gnäller över att jag skall betala, VA I HELVETE TROR NI JAG LA UPP TRÅDEN FÖR !!! ni har inte en jävla aning om hur mycket tusen spänn är för mig eller i vilken arbetssituation jag befinner mig i, så ge fan i att posta dumma jävla inlägg och bara gnälla. jag ville ha hjälp och inte gnäll.
och jag hade tyckt att d e fan så mycket manligare att stå på sig än att underkasta sig för en bot på något som är så meningslöst. ALLA kör ner på den gatan efter 24, jag hade bara en jävla otur, och det är lite jävla svårt att vända med en limousine i det korset. och enda skylten som står sitter 30 meter ner på gatan, dvs svår att se på natten och i regnet. va gör man ? backar tillbaka eller ?
samtidigt tack för tipsen och peppningen. får c vad som händer.
och sluta gnäll om skattepengar för helvete, dem är avsatta till vissa saker och kommer inte påverka eran privatekonomi, som tidigare sas så finns d LITE större grejjer att ta ta i i samhället än just detta......
Har man dålig ekonomi så borde man inte ha tre bilar.
Betala böterna jävla snyltare.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.